Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@13:37:03 GMT

2 هزار کیلوگرم شیره انگور تقلبی در قزوین کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۲۵۴۶

2 هزار کیلوگرم شیره انگور تقلبی در قزوین کشف شد

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر علیرضا خوانسازی افزود: کارشناسان بهداشت محیط با همکاری فرماندهی انتظامی پاسگاه و دادگاه عمومی کوهین، 2 هزار کیلوگرم شیره انگور تقلبی که با مواد اولیه نامناسب در یکی از کارگاه های جاده قزوین - رشت تهیه شده بود کشف و نمونه توقیف شده برای رسیدگی نهایی و صدور حکم قطعی به مراجع قضایی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در سال های اخیر براساس بررسی های به عمل آمده از شیره های محلی موجود در بازار مشاهده شده درصدی از شیره های موجود، تقلبی و از ضایعات نبات ریزی ها و ضایعات خرما تهیه می شود.
کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان قزوین نیز در این رابطه از مردم خواست تا از خرید و مصرف شیره های تقلبی که از قند سوخته، خرمای فاسد و کرم زده تولید و با قیمت بسیار پایین و نامتعارف در بازار عرضه می شود، خودداری کنند.
محمد تقی سلیمانی ادامه داد: شهروندان این نوع محصولات را از فروشگاه های معتبر تهیه کرده و در صورت مشاهده عرضه آن به صورت غیربهداشتی مراتب را به سامانه 190 اطلاع دهند.
این کارشناس اظهار داشت: در اقدامی دیگر، پس از بازرسی از یک اغذیه فروشی در سطح شهر قزوین 500 عدد شیشه آب میوه غیرقابل مصرف کشف و ضبط شد.
به گفته سلیمانی، مشخص شد با توجه به اتمام تاریخ انقضای این آب میوه ها، متصدی اغذیه فروشی مشخصات ماده 11 آب میوه ها را پاک و عرضه کرده که مراتب پس از صورتجلسه، در محل معدوم شد.
7388/8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی خرما دانشگاه علوم پزشکی روابط عمومی فرماندهی انتظامی کشف و ضبط راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر