Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادگار مندز به انتقاد از سیستم پرورش بازیکن در آکادمی رئال مادرید می پردازد.

طرفداری- ادگار مندس که سابقه حضور در آکادمی باشگاه رئال مادرید را دارد، به شدت از نحوه برخورد با جوانان حاضر در این آکادمی ناراحت است.

به نقل از وبسایت گل، این وینگر 28 ساله که عضوی از آکادمی رئال مادرید بود موفق نشد به سطوح حرفه ای فوتبال با لباس رئال مادرید برسد و در عوض با بازی کردن در تیم هایی مثل گرانادا و آلاوز خود را در لالیگا مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جولای سال 2017، او با یک انتقال 6 میلیون یورویی به مکزیک منتقل شد و به گفته خودش در حال لذت بردن از لحظات فوتبالی خود در تیم کروز آزول است. 

مندس در رابطه با آکادمی رئال مادرید و زندگی فوتبالی خود گفت:

در آکادمی رئال مادرید با جوانان همانند یک کالا که در کارخانه بازیکن سازی است برخورد می شود. محبت و رفتار خوبی که با بازیکنان آکادمی در مکزیک می شود قابل مقایسه با آکادمی رئال مادرید نیست. 

لوس بلانکوس تنها هفت بازیکن از آکادمی خود در بین بازیکنان تیم اصلی دارند. اگرچه سه بازیکن از این هفت بازیکن که شامل دنی کارواخال، ماریانو دیاز و لوکاس وازکز هستند، قبل از وارد شدن به ترکیب اصلی رئال مجبور به ترک این تیم شدند.

ادگار مندس در رابطه با انتخاب کردن کروز آزول و شرایطش در این تیم گفت:

من بسیار در مکزیک خوشحال هستم. این کشور بهترین لحظات زندگیم را به من داده و من هر روز در حال تجربه کردننکات مثبت زیادی هستم. من احساس مکزیکی بودن می کنم زیرا مردم مکزیک همانند من جنگجو هستند و من هم همواره برای تیم خود خواهم جنگید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس