Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-04@06:31:18 GMT

موشک کاغذی ۲ میلیون دلاری +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۲۷۳۶

موشک کاغذی ۲ میلیون دلاری +عکس

برای موشک کاغذی POWERUP DART در کیک استارتر مبلغ دو میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شده است.

موشک‌های کاغذی یکی از ابداعات دوران کودکی ما هستند. این وسایل سرگرم‌کننده با یک تکه کاغذ ساخته می‌شدند. چند تای ساده کافی بود تا یک کاغذ ساده تبدیل به موشک پرنده‌ای شود که ساعت‌ها ما را سرگرم نگه می‌داشت. مدل پرواز این موشک‌ها با تغییر نوع تا، عوض می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مثل اینکه حتی این موشک‌های کاغذی نیز در زمان دست‌خوش تغییر شده اند.

این موشک کاغذی هوشمند حدود ۲ میلیون دلار ارزش مالی در کیک استارتر جمع کرده است. کیک استارتر شرکتی عام‌المنفعه برای کمک به پروژه‌های نوآورانه در زندگی بشر است که از استارت‌آپ‌هایی با ایده‌های نوین و خلاقانه استقبال می‌کند. ایده‌های جدید در همه زمینه‌ها از فناوری گرفته تا آشپزی در وب‌سایت این شرکت برای جذب سرمایه عمومی تحت پوشش قرار می‌گیرد. این وب‌سایت در اصل برای طرح و ایده‌های جدید، سرمایه لازم را برای تولید و انبوه‌سازی فراهم می‌کند.

این موشک‌های کاغذی برای تحت تاثیر قرار دادن بقیه طراحی شده‌اند. حتی می‌توان این موشک کاغذی را با استفاده از نرم‌افزاری که روی موبایل نصب می‌شود، کنترل کرد. این وسیله جالب یک طراحی خلاقانه است و کار کردن با آن نیز بسیار آسان است.

مانند موشک‌های کاغذی قدیمی، کاغذ مخصوص این موشک را تا کنید سپس تکنولوژی DART را به آن اضافه کنید. بعد از این مراحل باید موشک کاغذی خود را به تلفن‌همراهتان متصل کنید. به همین راحتی می‌توانید یک موشک کاغذی هوشمند داشته باشید. در حالی که مبلغ هدف برای جذب سرمایه ۲۵۰۰۰ دلار بوده، حدود دو میلیون دلار پول برای این اختراع جمع آوری شده است. این ایده ثابت کرده که بیشتر از مبلغ هدفش ارزش مالی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000AMt برچسب ها: موشک ، موشک کاغذی ، موشک 2 میلیون دلاری

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: موشک موشک کاغذی موشک 2 میلیون دلاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق ۲۴ میلیون دلاری هیئت تجاری افغانستان در ازبکستان

اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان از قراردادی به ارزش ۴۴ میلیون دلار میان هیئت تجاری افغانستان و این کشور خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، هیئت تجاری افغانستان در سفر سه روز به تاشکند با اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان قراردادی به ارزش 44 میلیون دلار به امضا رساند.

براساس گزارش «تایمز آسیای مرکزی» کابل و تاشکند در حال برنامه ریزی برای تشکیل شورای تجاری ازبکستان-افغانستان هستند که 18 شرکت افغان از اعضای آن خواهند بود و ارزش بازار واردات افغانستان را به هفت میلیارد دلار نیز می‌رساند.

در این گزارش آمده است بیشترین درخواست واردکنندگان محصولات کشاورزی، محصولات غذایی فرآوری شده، منسوجات، چرم، قطعات برقی و مصالح ساختمانی است.

طرح ازبکستان برای کریدور لجستیکی از افغانستان به آسیای مرکزیتعیین سفیر جدید طالبان در ازبکستانتلاش ازبکستان برای گسترش همکاری اقتصادی با افغانستان

گفتنی است طی دو سال گذشته ازبکستان از جمله کشورهایی است که با افغانستان روابط تجاری و اقتصادی نزدیکی داشته است.

توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری، رفع موانع سرمایه‌گذاری‌ و حل مشکلات تجاری، ایجاد سهولت در ترانزیت کالاها، کاهش تعرفه ترانزیتی، ایجاد کریدور حمل و نقل و لجستیک از افغانستان به کشورهای آسیای مرکزی را می‌توان به عنوان برنامه‌های گشایش روابط تجاری میان کابل و تاشکند نام برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان
  • اجاره این خانه‌ها به دلار است؛ مستاجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟
  • رانت ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • صادرات ۴.۱ میلیارد دلاری نفت/ تراز تجاری مثبت شد
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوسفندهای غول پیکر 40 هزار دلاری
  • توافق ۲۴ میلیون دلاری هیئت تجاری افغانستان در ازبکستان
  • طلای جهانی سقوط کرد