Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

با حضور قائم‌مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها چند پروژه فرودگاهی در فرودگاه بیرجند افتتاح و یک پروژه آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، حسین اسفندیاری قائم‌مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها و رحمت‎اله فیروزی‎پور، مدیرکل حراست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در فرودگاه بیرجند ضمن بازدید از پروژه‎های این فرودگاه، پروژه‎های پارکینگ حجاج، محوطه فنی و پارکینگ کارکنان و توسعه ساختمان اداری فرودگاه بیرجند را افتتاح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین در این بازدید اسفندیاری کلنگ پروژه عملیات بهسازی محوطه جلوی ترمینال را بر زمین زد و طی جلسه‎ای با کارکنان اداره کل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی به تبادل‌نظر و ابلاغ سیاست‎های شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران پرداخت.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران فرودگاه بيرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شصتمین دو سالانه هنر ونیز روز گذشته با شعار «خارجی‌ها همه جا» رسما آغاز به کار کرد و پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «بنی آدم اعضای یک پیکرند» با نمایش آثار هنرمندانی، چون مصطفی گودرزی، کاظم چلیپا، مرتضی اسدی، عبدالحمید قدیریان و غلامعلی طاهری حول محور مظلومیت کودکان غزه به زودی افتتاح می‌شود.

محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دراین باره به خبرنگار آنا گفت: بخش‌های عمده بینال راه‌اندازی شده و جشنواره رسما آغاز به کار کرده، برخی غرفه‌ها تا چند روز آینده و برخی تا چند هفته آینده فعالیتشان را آغاز می‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از جریان‌سازترین اتفاقات این جشنواره غرفه رژیم صهیونیستی است که علی‌رغم اینکه آثارش را ارائه کرده، اما با نصب یک بنر نوشته که تا زمان آتش بس در غزه و یا به قول خودشان آزادی گروگان‌ها غرفه را افتتاح نمی‌کند. درواقع علت اصلی عدم افتتاح ترس از اعتراضات درحمایت از مردم فلسطین است، چرا که در همین چند روز هم تجمعات زیادی مقابل غرفه رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

خراسانی‌زاده درباره جمع آوری امضا علیه فعالیت رژیم صهیونیستی در ونیز گفت: امضا‌ها همین چند روز از هشت هزار به بیست و سه هزار امضا رسیده و این روز‌ها خیلی از هنرمندان، کیوریتور‌ها و فعالان عرصه هنر اعتراضشان را با این امضا نشان می‌دهند و خیلی هم جدی است.

وی درباره غرفه ایران هم گفت: غرفه ما هم پرچمدار اعتراضات نسبت به رژیم صهیونیستی برای کودک کشی در غزه است و غرابت با رویکرد انسانی درباره فجایع اخیر در غزه دارد. آثار ما هم الان در ونیز در حال آماده سازی است و به نظر می‌رسد هفته آینده غرفه ایران هم گشایش پیدا می‌کند و اگر شرایط مهیا باشد، افتتاحیه رسمی را با حضور برخی مسئولان فرهنگی ـ هنری و هنرمندان در نمایشگاه داشته باشیم.

وی با اشاره به بازه زمانی هفت ماهه برپایی جشنواره و وضعیت مالی ایران برای حضور در بینال گفت: ما باید یک ریسکی برای عدم حضور یا حضور با خطرپذیری بالا را به دلیل تأمین مسائل مالی متحمل می‌شدیم، بخشی ازهزینه‌ها که توسط وزارت فرهنگ و بخشی نیز با مشارکت حوزه هنری تأمین شده تا کار را آغاز کنیم، اما به هرحال چالش‌های تأمین نقدینگی جشنواره یک مسئله‌ای است که ما در سایر جشنواره‌ها و رویداد‌ها نیز با آن درگیر هستیم منتها هزینه‌ها با ارز است و قدری شرایط متفاوت است و باید سریع تسویه شود، امیدواریم این دغدغه‌ها رفع شود.

خراسانی‌زاده با اعلام آمادگی از اینکه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی می‌توانند برای حمایت مالی از ما اقدام کنند، گفت: خیلی‌ها تمایل دارند که نامشان پشتوانه غرفه ما باشد و ماهم از حمایتشان استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • کشف جسد یک مرد در اطراف فرودگاه بیرجند
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • گشایش غرفه هنر ایران در ونیز/ رژیم صهیونیستی از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم