Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در فدراسیون وزنه‌برداری به روی افراد بابرنامه باز است. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علی مرادی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان، با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: به عنوان عضو کوچکی از خانواده وزنه‌برداری، انتظار دارم روند فعالیت‌های هئیت وزنه‌برداری استان اصفهان تداوم یابد و بر اساس نتیجه این انتخابات نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تمام کاندیداهای این انتخابات درخواست می‌کنم به رئیس جدید هیئت استان اصفهان و همین‌طور فدراسیون وزنه‌برداری کمک کنند.

مرادی با بیان اینکه در فدراسیون وزنه‌برداری به روی افراد بابرنامه باز است، گفت: رئیس جدید هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان مسئولیت اجتماعی سنگین‌تری نسبت به گذشته دارد و حساسیت بالای این انتخابات و آرایی که ثبت شد نیز نشانگر این امر است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: مدال‌آوری جوانان سراسر کشور در مسابقات وزنه‌برداری آسیایی و جهانی مایه شادی مردم و مباهات اهالی این رشته است. از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، رئیس سابق هیئت وزنه‌برداری استان و اعضای این مجمع که چنین جو خوبی در وزنه‌برداری اصفهان به وجود آورده‌اند، تشکر می‌کنم و امیدوارم رئیس جدید هیئت بتواند از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.

وی با اشاره به وضعیت وزنه‌برداری بانوان اضافه کرد: نگاه فدراسیون وزنه‌برداری به بخش بانوان بسیار جدی است و مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان حمایت خوبی از وزنه‌برداری بانوان دارند. انتظار دارم استان اصفهان نیز در این زمینه گام‌های جدی بردارد.

مرادی تصریح کرد: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان هم‌اکنون در تهران در جریان است و رویکرد فدراسیون گسترش وزنه‌برداری بانوان در کشور و کسب مدال در میادین بین‌المللی است، بنابراین نیاز است که استان اصفهان در این بخش بیش از گذشته فعالیت کند و همان‌طور که این استان در بخش مردان قهرمان المپیک دارد، در بخش بانوان نیز پیشتاز باشد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: امیدوارم رئیس جدید هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان حمایت بیشتری از جوانان داشته باشد.

گفتنی است، در این انتخابات حمیدرضا فدوی به عنوان رئیس 4 ساله آینده هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان انتخاب شد.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛سجاد انوشیروانی و کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901613

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند