Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن زاهدی، رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: هئیت کوهنوردی ریگان متشکل از 20کوهنورد است که تاکنون به مرتفع ترین قله های این شهرستان صعود کرده اند.

وی، ورزش کوهنوردی را یکی از ورزش های مفرح این شهرستان دانست و افزود: با راه اندازی هئیت کوهنوردی این شهرستان، از این پس شاهد رونق گرفتن این ورزش خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی تصریح کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، هئیت کوهنوردی شهرستان های ریگان و بم در اقدامی مشترک، قله 2 هزار و 600 متری ترشک ریگان را فتح کردند.

وی با اعلام اینکه شهرستان ریگان دارای مناطق کوهستانی بکر و دیدنی است، یادآور شد: فتح قلل این مناطق در دستور کار قرار دارد.

زاهدی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری برنامه ها و مسابقات مختلفی در سطح این شهرستان طی هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و گفت: این برنامه ها با همکاری دهیاری های شهرستان در روستاها نیز برگزار می شود .

یادآور می شود: در شهرستان ریگان 10هئیت ورزشی و70تیم ورزشی فوتبال فعال است.

انتهای پیام/ب

فتح قله 2600متری کوه ترشک ریگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم

 دریاچه گهر با طبیعت بکر خود و آن آب زلال و شفافش، هر گردشگری را جذب خود می‌کند؛ به‌خصوص که یکی از بهترین مکان‌ها برای صید قزل‌آلا به حساب می‌آید. اگر هم به کوهنوردی علاقه‌مند هستید، امکان صعود به قله‌های اشترانکوه در اطراف دریاچه نیز وجود دارد که می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد تا با یک تیر دو نشان بزنید و هم از دریاچه دیدن کنید و هم یک کوهنوردی مفصل داشته باشید. از آنجا که این سفر یک نوع طبیعت‌گردی محسوب می‌شود، باید در کنار تجهیزاتی مثل لباس گرم، غذای کافی، کفش مناسب و... آمادگی بدنی چهار تا پنج ساعت پیاده‌روی را نیز داشته باشید و سفرتان را حداقل برای سه روز برنامه‌ریزی کنید تا دو روز را به رفت‌وبرگشت و رفع خستگی و یک روز را به گردش اختصاص دهید.

دریاچه گهر که به‌عنوان نگین اشترانکوه و زاگرس شناخته می‌شود، به‌خاطر نداشتن راه ماشین‌رو، تا حد زیادی بکر و دست‌نخورده باقی مانده است و به‌خصوص در فصل بهار و تابستان، طبیعتی بسیار دیدنی دارد. این دریاچه به‌لطف وجود درختان تنومند بید، انواع بوته‌ها، گل‌های زیبا و... مثل یک پارک طبیعی حیرت‌انگیز است که هر طبیعت‌گردی برای دیدن آن وسوسه می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جمعه به یاد ماندنی با کوهنوردان دیار الوند
  • ۲۶۰۰ نفر در سیل گرفتار شدند/ امدادرسانی ادامه دارد
  • سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم