Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - رامبد جوان با توضیح درباره رژیمی غذایی که برای کاهش وزنش گرفته است، تاکید کرد که تا سه ماه آینده از نظر جسمانی شبیه برد پیت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رامبد جوان با انتشار تصویری از برد پیت بازیگر مطرح هالیوود، در اینستاگرام نوشت: «سلام عزيزان.
خوب و سلامت باشين. پست قبلى كه عكسش مربوط به پشت صحنه فيلم قانون مورفى است و من و اميرجان مشغول ديدن و بررسى پلانى هستيم كه فيلمبرداريش كرديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعلق به زمان توليد اين فيلمه يعنى زمستون پارسال. اون موقع من در اوج چاقىِ خودم بودم (٩٦ كيلوگرم)مخصوصا به خاطر غذاهاى سوپر لذيذ گيلان قشنگمون.

بعد از اون من ٥٠ قسمت خندوانه ساختم و پخش كردم پس منو ديدين و الان هم با مراقبت و رژيم و ايشالا ورزش، ٨٦ كيلوگرم هستم كه با اين مراقبت تا ٣ ماه ديگه ١٠ كيلو ديگه كم خواهم كرد..... اوووف چى بشم!! قد ١٨٨ سيكس پك و چشا آبى و موها زيتونى و مجعد و پرپشت و.....
عزيزاى من متوجه باشين كه اون عكس متعلق به گذشتس نه زمان حال.!!!!! از اينكه مجبور مى شم بعضى وقتها به عزيزانى كه به شدت عجول هستند و اولين نكته اى كه به ذهنشون مياد رو به بيرون پرتاب مى كنن چيزهاى واضح رو توضيح بدم، از بقيه عذرخواهى كنم.

يه نكته ديگه هم عرض كنم خطاب به اونهايى كه يه اثر رو نديدن و نظر مى دن و ذهنشون رو طورى تربيت مى كنن كه آمادگى مواجه شدن با هيچ چيز جديد رو ندارن.... عزيزان، اول يه اثر رو ببينين و بعد نظرتون رو بى پرده بيان كنين. مخلص همتون هستم حتى همين دو گروهِ كم تحمل،عجول و غير منعطف! توضيح عكس: من، سه ماه آينده.»

57243

کلید واژه‌ها : برد پیت - چهره‌ها در اینستاگرام - رامبد جوان - شبکه‌ اجتماعی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برد پیت چهره ها در اینستاگرام رامبد جوان شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم

صادق آهنگران در خصوص ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غربی میان بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها به منظور تغییر روند فعالیت آنها توضیحاتی را ارائه داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • گفت و شنود/ گاوش کو؟!
  • (ویدئو) پسر رونالدو با این ماشین همه را غافلگیر کرد
  • (ویدئو) اتفاق عجیب در صداتو که همه را غافلگیر کرد
  • اقتصاد کانادا غافلگیر شد