Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معاون اول قوه قضائیه گفت: باید کاری کنیم که مردم در رفاه بیشتری باشند، در این راستا و به منظور مقابله با اخلالگران اقتصادی ضروری است هر شخصی که جرمش در دادگاه مشخص شد سریعا حکمش اجرا شود.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در بیست و چهارمین جلسه کمیته قضایی شرق کشور با بیان اینکه دشمن پس از ناامیدی از تهدیدات نظامی، معیشت مردم را هدف قرار داده است، عنوان کرد: نظام سلطه با توسل به جنگ اقتصادی در توهم دستیابی به نیات شوم خود در مقابله با نظام اسلامی برآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آور شد: دشمن با به کارگیری دو بازوی جنگ اقتصادی و جنگ روانی به صورت توامان در صدد اخلال در نظام اقتصادی کشور برآمده است که همین موضوع لزوم مقابله بی امان با مفسدین اقتصادی به عنوان عوامل دشمن را می‌طلبد.

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: یکی از وظایف مهم دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی، مقابله با هر نوع فساد و امر خلاف قانون Law است که موفقیت در این موضوع همچون همیشه، همراهی مردم را می‌طلبد.

این مسئول عالی قضایی با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت‌ها و کمک مردم برای مقابله با فساد، قاچاق Contraband و مبارزه با کسانی که در نظام اقتصادی و ارزی ما اخلال می‌کنند، استفاده شود، اظهار کرد: پرونده‌هایی در خصوص تخلفاتی که در گمرک صورت گرفته در دست داریم که برخی از آن‌ها احکامشان هم صادر شده است، اکنون نیز پرونده‌هایی در دست بررسی وجود دارد. برخی پرونده‌های استان هرمزگان نیز در دادگاه‌های ویژه‌ای که اخیراً تشکیل شده در تهران رسیدگی می‌شود.

محسنی اژه‌ای با یاداوری این مطلب که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی دیدار‌های خود بر روحیه جهادی و صبر تاکید می‌کنند، اظهار کرد: یگانه راه عبور کشور از این مرحله تاریخی، تلاش بی وقفه و حمایت از تولید ملی است.

معاون اول قوه قضاییه تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی به ویژه قاچاق کالا را در دو حوزه رسیدگی و اجرا، گامی مهم به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری، تولید داخلی، رونق کسب و کار و ایجاد بازدارندگی قضایی عنوان کرد.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه امروز قدرت نظامی ایران نه تنها در مقایسه با دهه نخست انقلاب اسلامی بلکه در شاخص پیشرفت و توسعه حتی با سال گذشته نیز قابل مقایسه نیست، افزود: توان دفاعی کشور سبب شده است رژیم غاصب صهیونیستی در خصوص ادامه حیات نامشروع خود احساس خطر کند و صلابت نظام اسلامی و امنیت فراگیر در کشور، ترامپ Trump و آمریکای جهانخوار را نگران کرده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دار زدن پسر جوان با دستان بسته در باغ توت کن تهران! جلادان بن سلمان با روش داعشی ها خاشقجی را سر بریدند! جشنواره دیوانه ها برگزار شد+16+تصاویر هولناک دستگیری مرد مرموز جاده های لرستان توسط سپاه ! دختر خواننده ایرانی با خاشقجی فامیل نزدیک است ! آقای بازیگرایرانی به خودکشی فکر می‌کند! این خانم خواننده جنجالی بخاطر الکل مرد! + عکس ثریا 15 ساله بود که در حرمسرای قذافی تسلیم نیت شوم شد! / جزییات تکاندهنده بی حیایی های دیکتاتور دختری همکلاسی هایش را به میهمانی وحشتناکی دعوت کرد! همخوابی چندش آور زوج جوان با سگ + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همخوابی دختر دانشجو با استاد به خاطر نمره پایان نامه ! 200 هزار تومان قیمت جنازه مرد تهرانی بود! بریدن سر خانم دکتر توسط معلم عاشق پیشه! + عکس 4 قتل فجیع پایتخت فقط در 30 دقیقه شوم! / گفتگو و عکس مشاهده آدم فضایی ها در آسمان!+فیلم قاتل اصلی محیط بان پارک ملی گلستان دستگیر شد + عکس 6 مرد با لباس زنانه در مسیر اربعین دستگیر شدند ! +عکس و فیلم فیلم لحظه متلاشی شدن ناو آمریکایی پس از حمله موشکی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اقتصادی قانون Law موفقیت قاچاق Contraband ترامپ Trump قوه قضائیه معاون اول دادگاه احساس مردم عکس فیلم ایران اعدام قتل محکوم شد ایرانی خانواده سیاه دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری‌آنا، جلسه ستاد اقتصادی دولت صبح امروز سه‌شنبه به ریاست دکتر سید ابراهیم رئیسی و به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشگیری و مقابله با قاچاق برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دبیر ستاد مبارزه با قاچاق ضمن ارائه گزارشی از وضعیت قاچاق کالا و سوخت از مبادی ورودی رسمی و غیررسمی، به دیگر ابعاد این پدیده از جمله حجم بالای گردش مالی قاچاق، استفاده از بستر‌های قانونی برای دور زدن قانون، مسیر‌های قاچاق کالا و سوخت از خارج به داخل و از داخل به خارج و همچنین نقش پشتیبانان مسیر و روند قاچاق پرداخت.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش و همچنین نقطه نظرات اعضای ستاد اقتصادی دولت در سخنانی با بیان اینکه مبارزه و مقابله با قاچاق، کمک به تولید و اشتغال در کشور است، بر برنامه‌ریزی هماهنگ همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناسایی و مسدودسازی بستر‌های قاچاق و همچنین هماهنگی کامل با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی تاکید کرد.

رئیسی با اشاره به آثار سوء ضد تولیدی قاچاق، تبیین ابعاد خسارت‌های قاچاق به زیرساخت اقتصادی کشور را برای مدیران و همه استانداران ضروری دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق امری فرادستگاهی است و همه مدیران دولتی موظفند بدون هرگونه تاخیر با بهره‌گیری از قانون موجود و به کارگیری همه ظرفیت‌ها، مقابله قاطع با قاچاق را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

همچنین رئیس جمهور در این جلسه بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری، ملوانی و ته‌لنجی) با همکاری همه دستگاه‌های مسئول و اعمال نظارت جدی بر نوع و میزان کالا‌های وارداتی و ثبت اطلاعات آن در سامانه‌های گمرکات کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی
  • با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم ؛ انتقاد صریح اژه ای از برخی احکام قضایی   | ویدئو
  • توسعه درآمدها و خنثی سازی تحریم های فروش نفت و گاز با پیگیری دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • کسب رتبه اول دادگستری استان ایلام در اجرای احکام کیفری در کشور
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود