Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش رحمتی مربی تیم نساجی مازندران دلیل شکست این تیم مقابل سپاهان را تجربه بالای حریف دانست.

طرفداری-کیانوش رحمتی، مربی تیم نساجی در خصوص دیدار تیم های سپاهان-نساجی که با پیروزی اصفهانی ها همراه شد، اظهار داشت:

تیم ما فوتبالی بازی کرد که  انتظارش را داشتیم و نشان داد در مسیر پیشرفت است. با تمریناتی که از چهار ماه پیش شروع کردیم روندمان به نحوی بود که هفته به هفته به لحاظ ذهنی و فنی بهتر می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی هم نسبت به بازی جام حذفی که در ضربات پنالتی به سپاهان باختیم، خیلی بهتر بودیم.

به گزارش تسنیم، وی افزود:

در این مسابقه تجربه بالای سپاهان عاملی شد تا در روزی که می‌توانستیم پیروز شویم، شکست بخوریم. به باشگاه بزرگ سپاهان تبریک می‌گویم،‌ آنها تیم بسیار خوبی هستند و مطمئنم در هفته‌های آینده تبدیل به تیم قدرتمند‌تری خواهند شد.

مربی تیم نساجی در مورد قضاوت کوپال ناظمی در دیدار با سپاهان و اعتراضات جواد نکونام به پنالتی دقایق پایانی تیم حریف،‌ تصریح کرد:

من زیاد اهل اعتراض نیستم، اما وقتی پنالتی صددرصد عزت‌الله پورقاز در دقیقه 88 روی مهاجم ما گرفته نمی‌شود و از آنطرف هم در دقیقه 96 یک پنالتی مشکوک برای سپاهان گرفته می‌شود، باید حق بدهیم کادرفنی اعتراض کند. ما با یک باشگاه خصوصی هستیم و با هزینه بسیار کم باید با تیم‌های قدرتمندی رقابت کنیم، حداقل انتظار داریم عدالت اجرا شود. البته به اینکه اشتباهات سهوی است ایمان داریم، اما اگر این اشتباهات کمتر باشد کیفیت فوتبال ما هم بالاتر می‌رود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود

شکست کهکشانی‌ها مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، هنوز از ذهن ژوزه مورینیو پاک نشده است

طرفداری | ژوزه مورینیو اخیرا مصاحبه مفصلی با نشریه تلگراف انجام داده و راجع به موضوعات مختلفی در کارنامه مربی‌گری خود صحبت کرده‌است. آقای خاص در بخشی از این گفتگو، به دوران حضورش در رئال مادرید نیز اشاره و اذعان کرد که بدترین شب زندگی‌اش را زمانی که هدایت رئال مادرید را به عهده داشته، تجربه کرده‌است:

در فصل ۲۰۱۱/۱۲  ما بهترین تیم اروپا بودیم. قهرمان لالیگا شده بودیم و توانستیم رکورد امتیازگیری و گلزنی در طول یک فصل را بشکنیم. می خواستیم با پیروزی برابر بایرن مونیخ، به فینال برسیم و با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل فوق‌العاده خود را تکمیل کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و ما حذف شدیم. شکست مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود.

آقای خاص به کدام بازی اشاره دارد؟

به مانند فصل جاری، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی فصل ۲۰۱۱/۱۲ نیز به هم برخورد کردند. بازی رفت در مونیخ با برتری ۲-۱ میزبان به اتمام رسید و در بازی برگشت نیز همین نتیجه رقم خورد، اما این بار به سود رئال مادرید. آرین روبن با گل خود در دقیقه ۲۷، بریس کریستیانو رونالدو در دقایق ابتدایی را بی‌اثر کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی‌ها، کریستیانو رونالدو، کاکا و سرخیو راموس به شکلی عجیب ضربات خود را از دست دادند و تنها ژابی آلونسو ماموریت خود را با موفقیت انجام داد. در سمت مقابل اما با وجود ناکامی تونی کروس در گل کردن پنالتی خود، داوید آلابا، ماریو گومز و باستین شواین اشتایگر دروازه ایکر کاسیاس را باز کردند تا شاگردان یوپ هاینکس صعود شیرینی به دیدار نهایی داشته باشند.

ناراحتی مورینیو از شکست رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • سوت سرنوشت