Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@07:04:32 GMT

دستگیری باند سارقین لوازم خودرو در جنوب غرب پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۳۰۹۹

رکنا: رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد از شناسایی و انهدام باند سارقین لوازم خودرو در خانی آباد خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد حسین هاشمی رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد، گفت: در پی وقوع تعداد زیاد سرقت Stealing خودرو و لوازم داخل خودرو در منطقه جنوب غرب پایتخت، ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نسبت به تشکیل پرونده باند سرقت لوازم خودرو اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این باند از ۲ نفر مالخر ۵۵ ساله و ۳۱ ساله با همدستی ۵ سارق لوازم خودرو تشکیل شده بود.

سرهنگ هاشمی گفت: این افراد لوازم خودرو مانند جک، زاپاس خودرو و ابزارآلاتی که در صندوق خودروها بود را به سرقت می‌بردند. قیمت جک خودرو در بازار Store بین ۷۵ تا ۹۰ هزار تومان است که سارقان با قیمت ۲۵ هزار تومان آنها را می فروختند. همچنین زاپاس های نو خودروها و ابزار آلاتی مانند آچار و پیچ گوشتی که در جعبه ابزار خودروها قرار داشت را در داخل گونی می‌ریختند و هر گونی را به قیمت ۵ تا ۶ میلیون تومان به مالخرها می‌فروختند.

وی تصریح کرد: مالخر ۳۱ ساله این ابزار آلات را با فاکتورسازی جعلی، تمیز کردن ابزارآلات و در بسته بندی های جدید به فروشگاه های شمال و شمالغرب پایتخت ارسال می‌کرده است.

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد گفت: ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد با شناسایی مخفیگاه این افراد و محل نگهداری ابزارآلات سرقتی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

سرهنگ هاشمی خطاب به شهروندان گفت: شهروندانی که خودروهایشان را در معابر عمومی پارک می‌کنند، خودرو را با قفل های ایمنی و زاپاس‌بند تجهیز کنند تا از به سرقت رفتن اشیا و لوازم داخل خودروشان جلوگیری شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دار زدن پسر جوان با دستان بسته در باغ توت کن تهران! جلادان بن سلمان با روش داعشی ها خاشقجی را سر بریدند! جشنواره دیوانه ها برگزار شد+16+تصاویر هولناک دستگیری مرد مرموز جاده های لرستان توسط سپاه ! دختر خواننده ایرانی با خاشقجی فامیل نزدیک است ! آقای بازیگرایرانی به خودکشی فکر می‌کند! این خانم خواننده جنجالی بخاطر الکل مرد! + عکس ثریا 15 ساله بود که در حرمسرای قذافی تسلیم نیت شوم شد! / جزییات تکاندهنده بی حیایی های دیکتاتور دختری همکلاسی هایش را به میهمانی وحشتناکی دعوت کرد! همخوابی چندش آور زوج جوان با سگ + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همخوابی دختر دانشجو با استاد به خاطر نمره پایان نامه ! 200 هزار تومان قیمت جنازه مرد تهرانی بود! بریدن سر خانم دکتر توسط معلم عاشق پیشه! + عکس 4 قتل فجیع پایتخت فقط در 30 دقیقه شوم! / گفتگو و عکس مشاهده آدم فضایی ها در آسمان!+فیلم قاتل اصلی محیط بان پارک ملی گلستان دستگیر شد + عکس 6 مرد با لباس زنانه در مسیر اربعین دستگیر شدند ! +عکس و فیلم فیلم لحظه متلاشی شدن ناو آمریکایی پس از حمله موشکی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سرقت Stealing بازار Store اخبار حوادث پایتخت خودرو خانی آباد شناسایی باند سارقین عکس فیلم ایران اعدام قتل محکوم شد ایرانی خانواده سیاه دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، بهروز محبی با اعلام این مطلب اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر انجام حفاری در دره شهدا ارومیه موضوع به صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.
سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی افزود: در نهایت طی هماهنگی با اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران به‌ دلیل امنیتی بودن منطقه و نیز هماهنگی با نیروی انتظامی منطقه در یک عملیات منسجم حفاران حین متواری شدن از محل حفاری دستگیر شدند.
او گفت: در بررسی‌های به‌عمل آمده حفاران دارای سوابق قبلی تخریب آثار بودند و این گروه حفاری با تجهیزات بسیار پیشرفته اقدام به کاوش و جست‌وجوی آثار تاریخی و فرهنگی می‌کردند که در بررسی خودروی حفاران تعداد ۱۵ عدد مواد منفجره دست‌ساز بسیار پرقدرت کشف شد.
محبی تصریح کرد: در دره تاریخی نژ نیز انفجارهای بسیار بزرگی برای کشف آثار تاریخی توسط متهمان صورت گرفته که موجب تخریب گسترده شده است، همچنین تعداد زیادی آلات و ادوات حفاری غیرمجاز اعم از موتور برق، بیل وکلنک، بتن‎کن و دریل و ... کشف و ضبط شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899566

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر