Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با مصاف مدعیان چهار وزن ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

در ادامه پیکارهای مقدماتی کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ظهر امروز با مصاف مدعیان چهار وزن نخست آغاز شده است، مصطفی حسین‌خانی در وزن ۷۴ کیلوگرم در دور دوم به مصاف جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادکار کشورمان تا ثانیه های پایانی با نتیجه ۳ بر ۳ برنده میدان بود، اما در واپسین ثانیه ها امتیاز از دست داد و پیروزی را با شکست عوض کرد. وی در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسیده بود.

همچنین پرویز هادی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در دور دوم به مصاف ابراگیم سعیداف دارنده مدال برنز المپیک از بلاروس رفت و با نتیجه ۱۱ بر ۲ به پیروزی رسید. هادی در نخستین مصاف خود موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل رادوسلاو باران از لهستان به برتری برسد و راهی دور دوم شود.

محمدباقر یخکشی نیز در وزن ۶۱ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم عباس رحمان اف دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان را با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد. وی در دور سوم با برنده دیدار میان خولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان از کوبا و ایوان گویدا دارنده مدال برنز اروپا از رومانی کشتی بگیرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دار زدن پسر جوان با دستان بسته در باغ توت کن تهران! جلادان بن سلمان با روش داعشی ها خاشقجی را سر بریدند! جشنواره دیوانه ها برگزار شد+16+تصاویر هولناک دستگیری مرد مرموز جاده های لرستان توسط سپاه ! دختر خواننده ایرانی با خاشقجی فامیل نزدیک است ! آقای بازیگرایرانی به خودکشی فکر می‌کند! این خانم خواننده جنجالی بخاطر الکل مرد! + عکس ثریا 15 ساله بود که در حرمسرای قذافی تسلیم نیت شوم شد! / جزییات تکاندهنده بی حیایی های دیکتاتور دختری همکلاسی هایش را به میهمانی وحشتناکی دعوت کرد! همخوابی چندش آور زوج جوان با سگ + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همخوابی دختر دانشجو با استاد به خاطر نمره پایان نامه ! 200 هزار تومان قیمت جنازه مرد تهرانی بود! بریدن سر خانم دکتر توسط معلم عاشق پیشه! + عکس 4 قتل فجیع پایتخت فقط در 30 دقیقه شوم! / گفتگو و عکس مشاهده آدم فضایی ها در آسمان!+فیلم قاتل اصلی محیط بان پارک ملی گلستان دستگیر شد + عکس 6 مرد با لباس زنانه در مسیر اربعین دستگیر شدند ! +عکس و فیلم فیلم لحظه متلاشی شدن ناو آمریکایی پس از حمله موشکی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جهان رقابت های کشتی آزاد وزن قهرمانی جردن باروز عکس فیلم ایران اعدام قتل محکوم شد ایرانی خانواده سیاه دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جردن باروز به المپیک پاریس نرسید/ حضور دوباره قهرمان ۴۴ ساله

با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بی شک یکی از هیجان انگیزترین رقابت های انتخابی جهان، مرحله پایانی انتخابی تیم ملی آمریکاست که رقابت در اغلب اوزان با حضور ستاره های نامی و عنوان دار برگزار می شود.

بعد از برگزاری چند مرحله مسابقه و توزیع سهمیه حضور در انتخابی پایانی، از روز گذشته (جمعه) مرحله نهایی انتخابی تیم ملی این کشور آغاز شده که بخشی از ملی پوشان این کشور از مرحله نیمه نهایی و بخشی از عنوان داران جهان از فینال به این رقابت اضافه می شوند.

جردن باروز قهرمان المپیک و چندین دوره جهان که سال گذشته مغلوب چنس مارستلر شد و حضور در مسابقات جهانی بلگراد را از دست داد، درحالیکه به وزن المپیکی 74 کیلوگرم بازگشته بعد از دو برد، مغلوب جیسون نولف شد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد. حریف بعدی نولف، کایل دیک است که در بلگراد مغلوب سیداکوف روس شد.

یکی از نکات جالب توجه مرحله نهایی رقابت های انتخابی کشتی فرنگی آمریکا هم حضور الکساندر کیکینیوی 44 ساله در این رقابت هاست.او در وزن 77 کیلوگرم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی باید با کمال بِی رقابت کند.

جردن باروز به جیسون نولف رسید؛ شکست زاهید والنسیا



انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک پاریس را از دست داد
  • «جردن باروز» افسانه‌ای المپیک پاریس را از دست داد
  • «جردن باروز» المپیک پاریس را از دست داد
  • کشتی‌گیر بزرگ آمریکا المپیک را ازدست داد
  • شوک بزرگ؛ جردن باروز المپیک را از دست داد
  • جردن باروز به المپیک پاریس نرسید/ حضور دوباره قهرمان ۴۴ ساله