Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@21:07:09 GMT

نتانیاهو نمی‌تواند روسیه را از ایران جدا کند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۳۱۸۲

صراط:

ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در خصوص احتمال دیدار پوتین و نتانیاهو، اظهار داشت: اگرچه بعد از سقوط هواپیمای روسیه توسط صهیونیست‌ها درسوریه، دیداری بین پوتین و نتانیاهو انجام نشده بود، ارتباط بین روسیه و رژیم صهیونیستی قطع نشد ولی اکنون که اخباری در خصوص دیدار پوتین و نتانیاهو به گوش می‌رسد، نشان دهنده این است که بعد از سقوط هواپیمای روسیه توسط رژیم صهیونیستی اولین دیدار بین روسیه و رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بعد از سقوط هواپیمای روسیه توسط صهیونیست‌ها، اعتراضاتی از سوی روسیه مطرح شد و رژیم صهیونیستی را مقصر سقوط معرفی کرد .

وی افزود: نتنایاهو در دیداری که می‌خواهد با پوتین داشته باشد، به دنبال ایجاد رابطه بیشتر با روسیه است، ولی رژیم‌صهونیستی بر این موضوع اصرار دارد تا علیه جمهوری اسلامی ایران تبلیغات کند.

روسیه تحت تاثیر تبلیغات رژیم صهیونیستی علیه ایران قرار نمی‌گیرد

نانواکناری ادامه داد: رژیم صهیونیستی همه رایزنی‌های خود را انجام می‌دهد تا در همه کشورها، ایران هراسی را پیش ببرد و بین ایران و دوستانش جدایی افکند، البته بعید می‌دانم که روسیه تحت تاثیر تبلیغات رژیم صهیونیستی علیه ایران قرار گیرد، زیرا منافع روسیه در این است که از دوست بسیار مطمئنی مانند ایران جدا نشود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه بعید می‌دانم روسیه در موضوعاتی مانند مبارزه با تروریسم در سوریه راه خود را از جمهوری اسلامی ایران جدا کند، گفت: پوتین حتما آنقدر خردمند هست که بداند پیشرفت روسیه در منطقه و به خصوص سوریه در همکاری با ایران محقق می‌شود.

نانواکناری ادامه داد: مطمئنا نشست‌های سه جانبه‌ای که بین ایران، روسیه و ترکیه در خصوص مسائل سوریه برگزار می‌شود، از این پس نیز ادامه پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترکیه و روسیه باید بدانند که اتحاد با ایران به نفع هر سه کشور است و همکاری‌های سه جانبه به منافع سوریه را نیز تامین می‌کند، گفت: این ارتباطات می‌تواند در روند توسعه تاثیرگذار باشد و قطعا ترکیه و روسیه بر این مسائل اشراف دارند و سفرهایی که انجام می‌شود می‌تواند منافع این متحدان را حفظ کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: روسیه بنیامین نتانیاهو رژیم صهونیستی پوتین و نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه

حمله موشکی پایگاه‌های آمریکا در سوریه، عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی و حمله به رفح و شهادت ۲۶ فلسطینی دیگر از جمله محورهای مهم اخبار فلسطین است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در 199روز عملیات طوفان‌الاقصی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به رفح ادامه دارد و شمار شهدای بمباران‌های رفح در جنوب نوار غزه در 24 ساعت گذشته به 26 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه دیروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 34 هزار و 097 نفر و تعداد مجروحان هم به 76 هزار و 980 نفر رسیده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 5 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 48 نفر شهید و 79 نفر دیگر هم مجروح شدند.

روز 198 طوفان‌الاقصی|حمله پهپادی به جولان اشغالی

کاربران محترم مهمترین تحولات یکصد و نود و نهمین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

*****************************

 

09:00- شمار شهدای رفح در یک روز به 26 نفر افزایش یافت

منابع محلی فلسطین گزارش دادند، شمار شهدای بمباران‌های رفح در جنوب نوار غزه در 24 ساعت گذشته به 26 نفر رسید.

 

08:50- عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی

رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات ضد صهیونیستی در غرب قدس اشغالی خبر دادند.

بر اثر زیرگیری با خودرو در غرب قدس اشغالی، دو صهیونیست زخمی شدند.

 

08:22- حمله راکتی حزب الله به تجمع نظامیان اسرائیل در پایگاه الضهیره

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه اول خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت، امروز دوشنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پایگاه «الضهیره» هدف حملات موشکی خود قرار داده و تلفاتی بر رژیم اسرائیل وارد آورده است.

 

02:41- ارتش صهیونیستی سرنگونی پهپاد خود در لبنان را تأیید کرد

 سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه تأیید کرد که پهپادش بعد از اصابت موشک زمین به هوا در داخل لبنان سقوط کرده است.

ساعتی پیش حزب الله لبنان اعلام کرد که  پهپاد ارتش اسرائیل را در منطقه العیشیه رهگیری و منهدم کرده است.

 

02:17- نزدیک به 70 درصد صهیونیست‌ها ادعای پیروزی نتانیاهو را باور ندارند

شبکه 13 تلویزیون رژیم اسرائیل اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده که بر اساس آن، 68 درصد اسرائیلی‌ها گفته‌اند ادعای نتانیاهو در مورد نزدیک بودن پیروزی در جنگ را باور ندارند.

 

02:01- زخمی شدن 6 فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها در کرانه باختری

 وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یورش دسته‌جمعی شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای برقا در شرق رام الله منجر به زخمی شدن شش فلسطینی شده است.

 شهرک‌نشینان صهیونیست از ساعاتی پیش به این روستا در کرانه باختری یورش برده و مزارع و اموال فلسطینیان را به آتش کشیده‌اند.

 

01:29- ضرب الاجل آمریکا برای عربستان و رژیم صهیونیستی در پرونده عادی سازی روابط

هاآرتص مدعی شد آمریکا در پیامی به مقامات ارشد سعودی و عربستان پایان ماه می را به عنوان ضرب الاجل تلاش های خود در جهت عادی سازی روابط ریاض و تل آویو اعلام کرده است.

 

00:44- اسپوتینک: محل اسکان نیروهای آمریکا هدف حمله قرار گرفته است

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از خبرنگار خود مدعی شد که محل سکونت نظامیان آمریکا در پایگاه «خراب الجیر» هدف حمله قرار گرفته است.

 

00:29- جزئیات حملات موشکی به پایگاه‌های آمریکا در سوریه

بنا به گفته منابع تسنیم، دو پایگاه آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی عمر مورد اصابت چند موشک و پهپاد قرار گرفت.

 حملات فوق، بعد از توقف دو ماهه مورد حمله به پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه، انجام گرفت.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه