Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی خان کرمی با قدردانی از هموطنانی که با ثبت نام در طرح اخیر پیش فروش محصولات ایران خودرو،‌ بار دیگر اعتماد خود را به این خودروساز ابراز کردند گفت: در طرح جدید که درروز 29 مهرماه اجرا می شود، شرایط ثبت نام برای متقاضیانی که درطرح قبل موفق به ثبت نام نشده اند فراهم شده است.   

 

وی افزود: از متقاضیان به دلیل این که امکان پاسخگویی به همه درخواست ها وجود نداشته عذرخواهی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خان کرمی در ادامه تاکید کرد: فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو همواره بر مبنای پیش بینی برنامه تولید و مجوزهای اخذ شده از مراجع ذی صلاح انجام می شود و نمی توان بیشتر از درصد مشخصی از برنامه تولید، پیش فروش انجام داد.

 

 معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو به مشتریان مژده داد برنامه ریزی برای اجرای طرح پیش فروش جدید با هدف تامین نیاز مصرف کنندگان واقعی خودرو انجام شده که از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 29 مهرماه اجرا خواهد شد.

 

گفتنی است، در طرح پیش فروش جدید تمامی محدودیت های پیش فروش قبل از جمله عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی، خودرو اولی ها، داشتن گواهینامه در زمان ثبت نام و عدم خرید محصولات ایران خودرو طی 18 ماهه گذشته اعمال می شود و ثبت نام در این روش فروش با توجه به محدودیت ظرفیت در طول یک روز انجام خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پیش فروش ايران خودرو بازاریابی و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، استاندار زنجان امروز در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان ابهر در آیین آغاز به کار  یک واحد تولید محصولات شیمیایی حضور یافت.

در این واحد، محصولات شیمیایی بوکسیت کلسینه، کربنات باریم، دولومیت کلسینه و منیزیت کلسینه شده، تولید می‌شود.

برای تکمیل و راه اندازی این واحد تولیدی ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

به گفته فرماندار ابهر، ۲۳۴ واحد صنعتی در این شهرستان مستقر است و بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر در واحد‌های صنعتی این شهرستان مشغول به کار هستند.

ابهر پنج شهرک صنعتی دارد و محصولات تولیدی ۲۲ واحد صنعتی در این شهرستان، صادراتی است.

دیگر خبرها

  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو در بازار
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش جزیی قیمت‌ها در بازار
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه