Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@16:13:41 GMT

علت روبه‌رو نشدن طباطبایی با سرمربی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۳۲۵۳

به گزارش وانانیوز،  هادی طباطبایی  درباره برتری ۲ بر یک استقلال مقابل سایپا در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال نیاز به کسب چنین نتیجه‌ای داشت، چرا که هواداران در چند وقت اخیر اذیت شده بودند. تیمی که همه منتظر بودند در فصل جاری نتایج درخشانی بگیرد، نابود شد و تیم جدیدی برای فصل جدید شکل گرفت.

وی افزود: هواداران در بازی با سایپا، الحق و انصاف از تیم‌شان حمایت کردند، هوادارانی که در فصل جاری از ابتدای نقل‌وانتقالات تا به اینجای مسابقات، عذاب کشیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید تشکری ویژه از کادر فنی داشته باشیم که بازیکنان را از لحاظ تاکتیکی به هم نزدیک کردند و شرایط را به تیم بودن پیش می‌برند.

دروازه‌بان پیشین استقلال با اشاره به موقعیت‌هایی که بازیکنان این تیم از دست می‌دهند، تصریح کرد: بخشی از این مشکلات به کم‌تجربگی بازیکنان برمی‌گردد. استقلال تیم بزرگی است و قرار بود بازیکنان جوان کنار باتجربه‌ها شکل بگیرند، اما دست کادر فنی خالی بودند و مجبور به استفاده از بازیکنان جوان شدند. یکسری از بازیکنان از فصل گذشته جدا شدند و جانشین‌هایی که آمدند، اکنون روی نیمکت نشسته‌اند. بنابراین، کادر فنی مجبور شد که از بازیکنان جوان بهره ببرد. این بازیکنان هم نیاز به زمان دارند تا باتجربه شوند.

طباطبایی در خصوص اینکه در جایگاه VIP با استقلالی‌ها از جمله وینفرد شفر روبه‌رو نشد، گفت: مشکلی با شفر ندارم و اگر او را ندیدم، برای این بود که می‌دانستم مربی در آن شرایط نیاز به آرامش و تمرکز دارد. از نظر من، شفر در ناکامی‌های اخیر مقصر نبوده است. تیم خوب فصل گذشته، به یکباره دچار تغییرات شد و اکنون شفر نیاز به زمان دارد تا استقلال امسال را به شرایط ایده‌آل پیش ببرد.

وی در مورد اینکه با وجود انتقاد‌هایی که از مدیریت استقلال کرده، در ورزشگاه از سوی هواداران تشویق شد، تصریح کرد: مردم به خوبی از من استقبال کردند، چون می‌دانستند حرف بدی نزده‌ام. اگر صحبت‌هایم اشتباه بوده است، چرا یک نفر انتقاد نکرد؟ آن چند درصدی که در شبکه‌های اجتماعی به من حمله کردند، استقلالی واقعی نبودند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با اشاره به بازی شب گذشته این تیم با تیم دریا از فرصت‌سوزی بازیکنانش انتقاد کرد و گفت: این فرصت‌سوزی‌ها ممکن است یک جا گریبانمان را بگیرد.

مهدی رجب زاده امروز، ۹ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص پیروزی در نخستین بازی سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: می‌دانستیم بازی با تیم دریا سخت خواهد بود، چون از دوست قدیمی خودم، داوود سیدعباسی و سبک کار او شناخت داشتم.

وی افزود: در نیمه اول خیلی خوب بازی را شروع کردیم و زمانی که صاحب توپ بودیم، بازی خوب و شناوری را انجام دادیم. حریف هم به بازی روی زمین اعتقاد داشت و سعی می‌کرد به دروازه ما نزدیک شود، اما مدافعان ما اجازه عبور توپ را به حریف ندادند.

کاپیتان پیشین فجرسپاسی و ذوب‌آهن، از فرصت‌سوزی بازیکنانش در این مسابقه گلایه کرد و گفت: ما تا محوطه جریمه خوب پیش می‌رفتیم و از فضاهایی که بین هافبک‌ها و مدافعانشان ایجاد می‌شد، استفاده می‌کردیم اما در زدن ضربات نهایی بی دقت بودیم. در این بازی باید سه گل می‌زدیم.

رجب‌زاده به بازیکنانش هشدار داد: این فرصت‌سوزی‌ها ممکن است یک جا گریبانمان را بگیرد. تمرینات بسیار زیادی روی این مسئله انجام می‌دهیم اما ظاهرا نیاز داریم که این تلاش را بیشتر کنیم.

وی در ادامه، درخواستی را از مسئولان استان فارس مطرح کرد و گفت: تا جایی که می‌دانیم، امکانات زیرساختی برای حضور بانوان در استادیوم حافظیه وجود دارد. بسیاری از بانوان در کوچه و خیابان که ما را می‌بینند، علاقه‌مندی خود به حضور در ورزشگاه را اعلام می‌کنند.

رجب‌زاده تاکید کرد: آن‌ها می‌خواهند تماشای فوتبال از نزدیک را تجربه کنند و امیدوارم مسئولان دلسوز استان، این دل‌خوشی را برای زنان ورزش‌دوست ما ایجاد کنند تا همه در کنار هم از فضای فوتبال لذت ببریم.

سرمربی فجرسپاسی در پایان گفت: رقابت در جام آزادگان سنگین است و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا جای خودمان را در بین تیم‌های صعودکننده به دست بیاوریم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز که در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با یک گل بر دریای بابل غلبه کرد، هم‌اکنون با ۵۱ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و در هفته بیست و ششم باید در بوشهر به مصاف شاهین بندرعامری برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • گری کیهیل: چلسیٍ پوچتینو به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد؛ این تیم به صبر نیاز دارد
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند/ نیاز به بازیکنان جدید
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • سرمربی کره جنوبی: فردا قطعا پیروز می‌شویم