Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@13:30:23 GMT

20دقیقه ای روده ها را تخلیه کنید

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۳۳۱۶

به گزارش پارس نیوز، 

 در این مقاله قصد داریم تا روشی ساده برای تخلیه روده ها و رفع کامل سموم بدن در کمترین زمان ممکن به شما معرفی کنیم با ما همراه شوید . بحث این بخش سلامت روده هاست که متاسفانه به دلیل تغییر در سبک زندگی و تغذیه آمار مبتلایان به بیماری های مربوط به این عضو بدن رو به افزایش است.

غذا در زندگی انسان نقش مهمی دارد و می تواند بیش از حد موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر غذای سالم بخوریم بدنمان سالم می ماند؛ با خوردن غذای سالم پر انرژی‌تر خواهید بود و احساس خوبی از زندگی خواهید داشت. اگر شما از غذاهای آماده و ناسالم استفاده می کنید، تصمیم جدی بگیرید که غذای سالم بخورید، قطعا سلامتی مجدد بدن شما را تضمین می‌کنیم. اگر رژیم ناسالم داشته باشید و مواد مغذی بدن را بطور روزمره استفاده نکنید به بدنتان آسیب جدی وارد خواهد شد.

سیستم گوارشی بدن ما نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کند. در حقیقت کوچکترین تغییر در داخل آن می تواند مشکلات عمده ایی در بدن ما ایجاد کرده و برخی عوارضی که جبران آنها سخت است را به وجود آورد .

بنابراین توصیه می شود که عادت غذاخوردن خود را تغییر دهید و آن را به سوی هر چه سالم تر بکشید تا سموم وارد بدنتان نشود. غذاهای انحصاری زیادی وجود دارد که دستگاه گوارش را تقویت می کنند و عملکرد آن را به بهترین نحو تغییر می دهد.

در ادامه این مطلب، نوشیدنی را به شما معرفی خواهیم کرد که می تواند در تقویت دستگاه گوارش موثر باشد و مواد تشکیل دهنده آن در سوپر مارکت‌ها نیز موجود می‌باشد.

نسخه ای گیاهی و خانگی برای تخلیه روده ها از سموم بدن

مواد لازم:

آلو

خرمای بدون هسته

آب جوش

نحوه آماده سازی معجون تخلیه کننده روده ها:

۵ فنجان آب را داخل ضرفی بریزید و آنرا تا حالت جوش تحت حرارت قرار دهید؛ آلو و خرما را در مخلوط کن، مخلوط کنید و آنرا به آب جوش اضافه کنید و ۱۵ دقیقه اجازه دهید تا حرارت ببیند و سپس مایع بدست آماده را در ظرف بریزید و در یخچال نگه دارید .

طرز مصرف نسخه تخلیه روده ها:

هر روز صبح، در حالت ناشتا یک قاشق غذاخوری از این مایع بخورید و طی چند روز بهتر خواهید شد و احساس بهتری خواهید داشت و سیستم گوارش شما بهتر عمل خواهد کرد و با نخوردن غذاهای نامناسب سموم از بدن رفع خواهند شد .

پیشنهاد می کنیم که هم اکنون این دستورالعمل را انجام دهید و سموم را از بدنتان رفع کنید و جالب است که بدانید این نسخه در کاهش وزن و درمان بیماری های کلیوی نیز موثر است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سلامت سبک زندگی تغذیه غذاهای آماده مشکلات خرما کاهش وزن درمان بیماری تغذیه خرما درمان بیماری سبک زندگی غذاهای آماده پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، میزان تخلیه کالاهای اساسی شامل جو، ذرت، سویا، برنج، شکر و روغن در بنادر کشور طی فروردین ماه امسال معادل ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۲۶۴ تن بود که در این بین جو رشد ۱۲۶ درصدی، ذرت رشد ۵۹ درصدی، سویا رشد ۱۴۹ درصدی، شکر رشد ۱۰۰ درصدی و روغن رشد ۳۰۴ درصدی داشت.

رشد ۱۲۶ درصدی تخلیه جو در فروردین‌ماه

میزان تخلیه جو طی فروردین‌ماه سال جاری معادل ۱۴۷ هزار و ۷۵۸ تن بود که حاکی از رشد ۱۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و میزان تخلیه ذرت طی یک ماهه نخست ۱۴۰۳ معادل یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۳۳۸ تن بود که نشان‌دهنده رشد ۵۹ درصدی است.

تخلیه سه هزار و ۵۲۳ تن برنج

علاوه بر این میزان تخلیه سویا طی ۳۰ روزه نخست سال جاری معادل ۵۷۷ هزار و ۹۵۸ تن بود که رشد ۱۴۹ درصدی را نشان می‌دهد و میزان تخلیه برنج نیز طی مدت مذکور معادل سه‌هزار و ۵۲۳ تن بود.

رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر

این در حالی است که میزان تخلیه شکر طی یک ماهه نخست سال جاری معادل ۴۰ هزار و ۹۴۴ تن بود که حاکی از رشد ۱۰۰ درصدی این کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و میزان تخلیه روغن در این ماه معادل ۱۲۲ هزار و ۷۴۳ تن بود که در خصوص این کالا نیز شاهد رشد ۳۰۴ درصدی هستیم.

به گزارش مهر، تعداد کامیون و واگن اختصاص یافته برای خروج کالاهای اساسی طی یک ماهه نخست سال جاری شامل ۸۲ هزار و ۷۰۱ دستگاه کامیون و سه‌هزار و ۴۴۶ واگن بود که از این تعداد هفت‌هزار و ۴۴۳ دستگاه به صورت حمل یکسره بوده است.

کد خبر 6087944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم
  • فضای سبز و تقویت سلامت میکروبیوتای روده و پوست
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ دو یار زیرک و از باده کهن دومنی..