Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بزرگ‌ترین هواپیمای چینی جهان که قابلیت بلند شدن از سطح آب را دارد، نخستین پرواز آزمایشی خود را انجام داد. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، بزرگ‌ترین هواپیمای چینی جهان که قابلیت بلند شدن از سطح آب را دارد، نخستین پرواز آزمایشی خود را انجام داد. هواپیمای «ای جی ۶۰۰» نخستین هواپیمای بزرگی است که در چین مجهز به این سیستم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش ها، در این پرواز آزمایشی، هواپیما به همراه ۴ خدمه به مدت ۱۵ دقیقه در آسمان پرواز کرد. پهنای باند هواپیما ۲۸ متر و حداکثر وزن آن در زمان بلند شدن بیش از ۵۳ تن گزارش شده است. این نوع از هواپیما برای امداد رسانی در زمان وقوع حوادث طبیعی و آتش سوزی در آینده به کار برده خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواپیما بلند شدن پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد

شرکت هواپیمایی آلمانی «لوفت هانزا» که پیش از این نیز پرواز‌های خود به تهران و بیروت را به حالت تعلیق درآورده بود، امروز (پنجشنبه) این تعلیق را تا آخر ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سخنگوی این شرکت تصریح کرد: «پرواز‌های ما به تهران و بیروت تا ۳۰ آوریل لغو شده است و ما همچنان از حریم هوایی ایران تا این تاریخ استفاده نخواهیم کرد».

این شرکت روز یکشنبه اعلام کرده بود که پرواز‌های خود به شهر‌های امان، بیروت، اربیل و تل‌آویو را دست کم تا روز دوشنبه لغو می‌کند.

نگرانی از تشدید تنش‌ها در غرب آسیا سبب شده که برخی از شرکت‌ها پرواز‌های خود را لغو کرده یا تغییر دهند. شرکت هواپیمایی هلندی «کی ال ام» و شرکت هواپیمایی استرالیایی «کانتاس» نیز هر دو پیش‌تر اعلام کردند که مسیر‌های پرواز خود را تغییر داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • پرواز بلند تولیدگران سمنانی از روی موانع/ رکود پشت در گذاشته شد
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری