Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا از برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه محروم شیراز خبر داد به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی گفت؛ به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش در منطقه محروم بابا منیر شیراز برپا شد.

وی با بیان اینکه طرح مردم یاری در دستور کار نیروی زمینی ارتش است افزود بیمارستان صحرایی با مجرب‌ترین پزشکان و کادر پزشکی بیمارستان ۵۷۶ شیراز درمنطقه محروم نزدیک نوراباد ممسنی استان فارس برپا شد که در روز اول خدمات رسانی مطلوبی تا این لحظه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: یمارستان صحرایی نزاجا از بخش‌های مختلف اورژانس، رادیولوژی، اتاق‌های عمل، دندانپزشکی، تزریقات و. تشکیل شد که مردم منطقه میتوانند از امروز به مدت ۵ روز مراجعه و درمان شوند.

وی اظهار کرد بعضی از بیماران که نیاز به در مان بیشتری داشته باشند به بیمارستان نیروی زمینی ارتش مستقر در شیراز برای مداوای تکمیلی اعزام می‌شوند.

دکتر بابلی تاکید کرد؛ ارتش همیشه در کنار مردم است و بیمارستان صحرایی تنها یک بخش از طرح‌های مردم یاری است که ارتش و به خصوص نیروی زمینی انجام می‌دهد.

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش بیان کرد تمام فعالیت‌های پزشکی بصورت رایگان است و دارو‌های مورد نیاز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی همچنین گفت؛ پزشکانی که در این بیمارستان فعالیت می‌کنند از تخصص‌های ویژه‌ای برخوردار هستند و برای رعایت حال مردم منطقه با تمام وجود به امر خدمت رسانی مسغول هستند.

دکتر بابلی اضافه کرد؛ با توجه به شرایط حضور مردم و زائران حضرت امام حسین ع. در راهپیمایی بزرگ اربعین و زیارت از بارگاه مطهر حضرت امام حسین به کربلای معلی اعزام می‌شوند بیمارستان مجهز و بزرگ صحرایی اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی در مرز چذابه بر پا شده است.

وی بابیان اینکه برپایی بیمارستان صحرایی یکی از تدابیر مهم فرمانده نیروی زمینی ارتش در نرز چذابه است گفت.
با توجه به عزیمت مردم و خانواده‌ها به سفر معنوی کربلا از اهمیت قابل ذکری برخوردار است سلامت جسمی نیز بسیار مهم است، تلاش بر این است که ما با برپایی این بیمارستان در مسیر زائرین اربعین حسینی سهمی را داشته باشیم.

امیر بابلی گفت؛ تیم پزشکی خوبی را در بیمارستان داریم که شبانه روز در خدمت مسافرین کربلا خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی در مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بداند همانطور که فرماندهان ارشد گفتند اگر بخواهد دست از پا خطا کند پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند مماشات نخواهد کرد.

به گزارش تسنیم، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز چهارشنبه در حاشیه رژه روز ارتش، اظهار داشت: نزاجا سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر در خود داشته، ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک، هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون اینچنین نیروی زمینی‌ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده ایم.

وی با شاره به تجهیزات نیروی زمینی ارتش، افزود: در نزاجا تسلیحاتی را وارد نیرو میکنیم که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نزاجا به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص عملیات وعده صادق گفت: نیرو‌های مسلح ما مکمل همدیگر هستند به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند همانطور که فرماندهان ارشد گفتند اگر بخواهد دست از پا خطا کند پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند مماشات نخواهد کرد.

حیدری تصریح کرد: این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند. همچنین رژیم صهیونیستی هم بداند نیرو‌های مسلح ما آماده بودند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • ضرورت برپایی هفته‌های گردشگری در استان کرمانشاه
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • دریادار ایرانی: با همت مردم به راه خود ادامه می‌دهیم
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد