Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@18:28:35 GMT

جزئیاتی از تظاهرات گسترده در لندن

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۳۳۸۵

جزئیاتی از تظاهرات گسترده در لندن

خبرگزاری میزان- هزاران نفر در تظاهرات با هدف درخواست از مردم برای رأی به خروج از اتحادیه اروپا به خیابان‌های لندن خواهند آمدند. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، هزاران نفر در تظاهرات با هدف درخواست از مردم برای رأی به خروج از اتحادیه اروپا به خیابان‌های لندن خواهند آمدند. در این تظاهرات گسترده شماری از بازیگران مشهور انگلیسی هم حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کارشناسان این گسترده‌ترین تظاهرات در تاریخ انگلیس خواهد بود چرا که نخست وزیر انگلیس در استراتژی‌های مذاکرات برگزیت تحت فشار قرار خواهد گرفت.


بر اساس گزارش ها، هزاران دانشجو در این تظاهرات گسترده شرکت خواهند کرد که بسیاری از آن‌ها در همه پرسی ۲۰۱۶ کم سن و سال بوده اند. علاوه بر آن، خروج از اتحادیه اروپا منجر به جدایی مجلس، حزب محافظه کار، کابینه و ملت شده است.

به گزارش خبرگزاری اسکای نیوز، بوریس جانسون وزیر خارجه پیشین و دیوید دیویس وزیر امور برگزیت پیش از این در موضوع طرح موسوم به چکرز ترزا می‌که نوع روابط انگلیس و اتحادیه اروپا پس از برگزیت را مشخص می‌کرد از سمت خود استعفا داده‌اند.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تظاهرات خروج رای برگزیت و اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، کشورهای اتحادیه اروپا قصد دارند تا ماه جولای چهاردهمین بسته تحریمی را علیه روسیه تصویب خواهد کرد.

وب‌سایت «یوروآبزرور» می‌گوید به سند این تحریم‌های دست یافته که نشان می‌دهد این بسته نه آزادی رفت و آمد دیپلمات های روسی در اتحادیه اروپا را محدود می کند و نه واردات گاز طبیعی مایع، سوخت هسته ای یا آلومینیوم روسیه را ممنوع می کند.

به نوشته این وب‌سایت این بسته ۵۲ شرکت دیگر از روسیه و سایر کشورهای مظنون به ارسال کالاهای ممنوعه به مسکو را هدف قرار خواهد داد. کالاهای ممنوعه به ویژه شامل اجزای هواپیماهای بدون سرنشین است.

علاوه بر این، بسته جدید تحریم‌ها ممنوعیتی را در سراسر اتحادیه اروپا در مورد کمک‌های مالی روسیه به احزاب سیاسی اروپایی و بنیادهای سیاسی اروپایی، سازمان‌های غیردولتی و ارائه‌دهندگان خدمات رسانه ای پیشنهاد می‌کند.

پیش‌نویس تحریم‌های جدید همچنین بنادر اتحادیه اروپا را از حمل و نقل گاز مایع روسیه به کشورهای غیر اتحادیه اروپا منع می‌کند، کشتی‌هایی را از بنادر اتحادیه اروپا که به دور زدن تحریم‌های روسیه کمک می‌کنند ممنوع می‌کند، و همچنین محدودیت‌های موجود اتحادیه اروپا در حمل و نقل هوایی روسیه و واردات هلیوم و مواد معدنی روسیه را تشدید می‌کند.

والدیس دامبروسکیس، معاون اجرایی کمیسیون اروپا (EC)، بازوی اجرایی اتحادیه اروپا، پیشتر گفته بود که اتحادیه اروپا برای مذاکره در مورد چهاردهمین بسته تحریم ها علیه روسیه با مشکل مواجه است و افزود که به احتمال زیاد شامل محدودیت های جدیدی نخواهد بود. اما فقط برای مقابله با اقدامات روسیه برای غلبه بر محاصره تحریم ها تلاش می کند.

اتحادیه اروپا درست پس از تصویب بسته سیزدهم که در ۲۳ فوریه تصویب شد، تدوین چهاردهمین بسته تحریم ها علیه مسکو را آغاز کرد. این محدودیت ها شامل ۱۰۶ شخص حقیقی و ۸۸ شخص حقوقی از روسیه و تعدادی دیگر از کشورها از جمله هند، قزاقستان، چین، صربستان، تایلند، ترکیه و سریلانکا بود.

کد خبر 6100595

دیگر خبرها

  • راهپیمایی کارکنان نهادهای اروپایی در حمایت از فلسطین
  • اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب می‌کند
  • عزیزم بلیت بگیر، میریم لندن؛ سرمستی ادمین توییتر دورتموند از صعود به فینال لیگ قهرمانان!
  • فیلم| تظاهرات هزاران نفری در حمایت از غزه در هلند
  • سرکوب تظاهرات دانشجویی در اروپا پس از رد آتش بس
  • واکنش اتحادیه اروپا به حمله اسرائیل علیه رفح
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند