Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: دستیابی به امنیت پایدار با محوریت مردم، هدف اصلی پلیس استان البرز است.

به گزارش ایلنا، سردار سیدجعفر حسینی، اظهار داشت: امنیت مهمترین محصولی است که فرآیند تلاش همگانی بوده و همه افراد جامعه از آن بهره می برند و قدرت پلیس در گرو رضایت مردم است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم پلیس برقراری نظم و امنیت شهروندان است، تصریح کرد: تعامل و همکاری آحاد مختلف مردم با پلیس در انجام موفقیت آمیز این ماموریت خطیر نقش مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسینی با بیان اینکه دستیابی به امنیت پایدار با محوریت مردم، هدف اصلی پلیس استان البرز است گفت: سازمان ناجا از سازمان‌های خدمتگزار است و این خدمتگزاری همیشه، خدمتگزاری بی‌منت بوده و هست.

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، گفت: در حوزه تعاملی پلیس و مردم، نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت‌پذیری آحاد جامعه، محقق نخواهد شد.

این مقام انتظامی اجرای طرح های انتظامی و پاکسازی را در راستای افزایش احساس امنیت در سطح جامعه بسیار مؤثر عنوان کرد و اظهار داشت: با اجرای این طرح ها که در سایه همکاری و تعامل گسترده مردم اجرا می شود، محیط برای مجرمان و مخلان نظم و امنیت، بیش از پیش ناامن خواهد شد.

سردار حسینی خدمت به مردم را بالاترین خدمت بر شمرد و افزود: خدمت به مردم آن هم خدمت بدون منت و از روی عشق و علاقه و رضایت‌مندی، کاری بس بزرگ و مجاهدت در راه خداست و کارکنان ناجا هم باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با همراهی و همدلی مردم نقش تاثیرگذار و کلیدی در پیشرفت جامعه دارد اظهار داشت: امنیت و آرامشی که با تعامل و همراهی مردم توسط پلیس تامین می‌شود ضامن شکوفایی اقتصادی، رونق چرخه بازار و ثمربخشی فعالیت‌ها و اقدامات در ابعاد مختلف است.

سردار حسینی گفت: پیشگیری از بروز رفتارهای مجرمانه، کاهش جرائم و افزایش رضایت‌مندی عمومی را از اهداف اجرای طرح‌های انتظامی برشمرد و از تعامل و همکاری بی‌دریغ مردم با پلیس در راستای انجام موفق مأموریت‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان البرز عشق و علاقه نظم و امنیت نیروی انتظامی همکاری و تعامل راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های مهاباد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می‌کند، ادامه داد: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند