Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@22:32:15 GMT

رامبد جوان طرفدارانش را غافلگیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۳۴۷۷

رامبد جوان طرفدارانش را غافلگیر کرد

رامبد جوان با توضیح درباره رژیمی غذایی که برای کاهش وزنش گرفته است، تاکید کرد که تا سه ماه آینده از نظر جسمانی شبیه برد پیت خواهد شد.

رامبد جوان با انتشار تصویری از برد پیت بازیگر مطرح هالیوود، در اینستاگرام نوشت: «سلام عزيزان.

خوب و سلامت باشين. پست قبلى كه عكسش مربوط به پشت صحنه فيلم قانون مورفى است و من و اميرجان مشغول ديدن و بررسى پلانى هستيم كه فيلمبرداريش كرديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعلق به زمان توليد اين فيلمه يعنى زمستون پارسال. اون موقع من در اوج چاقىِ خودم بودم (٩٦ كيلوگرم)مخصوصا به خاطر غذاهاى سوپر لذيذ گيلان قشنگمون.

بعد از اون من ٥٠ قسمت خندوانه ساختم و پخش كردم پس منو ديدين و الان هم با مراقبت و رژيم و ايشالا ورزش، ٨٦ كيلوگرم هستم كه با اين مراقبت تا ٣ ماه ديگه ١٠ كيلو ديگه كم خواهم كرد..... اوووف چى بشم!! قد ١٨٨ سيكس پك و چشا آبى و موها زيتونى و مجعد و پرپشت و.....

عزيزاى من متوجه باشين كه اون عكس متعلق به گذشتس نه زمان حال.!!!!! از اينكه مجبور مى شم بعضى وقتها به عزيزانى كه به شدت عجول هستند و اولين نكته اى كه به ذهنشون مياد رو به بيرون پرتاب مى كنن چيزهاى واضح رو توضيح بدم، از بقيه عذرخواهى كنم.

يه نكته ديگه هم عرض كنم خطاب به اونهايى كه يه اثر رو نديدن و نظر مى دن و ذهنشون رو طورى تربيت مى كنن كه آمادگى مواجه شدن با هيچ چيز جديد رو ندارن.... عزيزان، اول يه اثر رو ببينين و بعد نظرتون رو بى پرده بيان كنين. مخلص همتون هستم حتى همين دو گروهِ كم تحمل،عجول و غير منعطف! توضيح عكس: من، سه ماه آينده.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: رامبد جوان رژیم غذایی کاهش وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر

 به گزارش تابناک، سلاجقه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره شرایط دریای خزر، اظهار کرد: دریای خزر شرایط نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره بردای ۵ کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سال‌های مختلف عقب نشینی یا بالاآمدگی داشته باشد. الان در بازه زمان عقب نشینی هستیم. کشور‌های حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند. دولت سیزدهم پس از ۶ سال این کنوانسیون را احیا کرد.

وی افزود: در ژنو توافقات خیلی خوبی شد. کاپ ششم هم در تهران برگزار می‌شود و باید کشور‌ها اگر آب بند یا سدی ایجاد کرده اند، تکالیف خود را در این زمینه عملیاتی کنند.

وی درباره میزان عقب نشینی آب دریای خزر، گفت: در میانگین نوسانات وضعیت فعلی طبیعی است و سال‌هایی داشته ایم که این عقب نشینی بیشتر بوده است.

رئیس سازمان محیط زیست در خصوص جمع آوری کیسه‌های نایلونی، گفت: طبق اساس نامه دولت، کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی ۵ ساله حذف می‌شود.

منبع: ایسنا
 

دیگر خبرها

  • نویسنده‌ای که سوژه غافلگیرش کرد | در ستایش و نکوهش غافلگیری نویسنده
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر
  • گفت و شنود/ بخر دیگه‌!
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • به ما می‌گویند «مرغ عشق»
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • عکس| تولد بازیگر شهید شیرودی در اکران مردمی و هدیه جالب طرفدارانش
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم