Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  علی علیپور در حاشیه تمرین صبح امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان این مطلب در مورد دیدار سرخپوشان مقابل السد قطر اظهار داشت: در بازی رفت هم دیدید که کارمان خیلی سخت بود. همان‌طور که قبلاً گفتم با کار‌های تاکتیکی و فنی آقای برانکو، بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و توانستیم برنده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی برگشت هم کارمان سخت است و مانند بازی با الدحیل کار سختی داریم. با دستوراتی که آقای برانکو در چند روز گذشته داده است، ان‌شاءالله سربلند بیرون بیاییم و هواداران را خوشحال کنیم.

وی درباره حضور پرتعداد تماشاگران و حمایت آن‌ها در بازی با السد عنوان کرد: هواداران همیشه حمایت‌مان کرده‌اند و ان‌شاءالله در این بازی هم می‌آیند و به تیم‌شان کمک می‌کنند. در همه بازی‌های ما باید هواداران باشند، نه اینکه در یک بازی حضور داشته باشند و بازی دیگری ورزشگاه خالی باشد. ما همیشه به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که در بازی برگشت مقابل السد نقش مهاجمان به چه شکل باید باشد و اینکه پرسپولیس در این بازی دفاعی یا هجومی بازی می‌کند، گفت: مهاجمان به تنهایی نمی‌توانند کاری انجام دهند. همه تیم باید کنار هم باشند تا بتوانند موفق باشیم. مهمترین مسئله این است که دستورات مربی را بتوانیم اجرا کنیم. همه ما تلا‌ش‌مان این است که بتوانیم به موفقیت پرسپولیس کمک کنیم و گلزنی شخص خاصی اهمیت ندارد.

انتهای پیام/  

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم، پرسپولیس در آبادان میهمان صنعت نفت است.

با توجه به اینکه صنعت نفت خطر سقوط را متوجه خود می‌بیند، هواداران پرشور آبادانی استقبال خوبی از این بازی حساس به عمل آورده‌اند‌‌.

اما از سوی دیگر در فاصله کمتر از یک ساعت مانده تا شروع این مسابقه، جایگاه هواداران پرسپولیس در این بازی خالی مانده است. باید دید تا شروع بازی تک جایگاه میهمان سرخپوش در این بازی پر می‌شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • دلیل شادی نکردن کنعانی مشخص شد
  • اهمیت استراتژیک گندم
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • حمایت هواداران را نیاز داریم