Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یونایتد از عملکرد شاگردانش در استمفورد بریج راضی است.

طرفداری- تیم فوتبال منچستریونایتد به مصاف چلسی رفت و در نهایت این بازی جذاب و حساس با حساب 2 بر 2 به پایان رسید. یکی از اتفاقات جالب این دیدار، دریگری مورینیو با یکی از اعضای کادر فنی چلسی بود.

به نقل از اونینگ، مورینیو که در بازه اخیر فشار زیادی را تحمل می کند در مورد نتیجه ای که تیمش گرفت، صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تیم برتر زمین بودیم. اگر قبل از بازی می گفتید که یک امتیاز از بازی در استمفورد بریج می گیریم، قطعا همه می گفتند این یک نتیجه خوب است. اما بعد از چنین نمایشی در بازی این یک نتیجه بد برای ما است و در عوض این نتیجه خوبی برای چلسی به حساب می آید و ما شایسته بردن این بازی بودیم. اما این فوتبال است.

تیم ما امروز بسیار عالی کار کرد و ما در کل و در قالب یک تیم عملکرد خوبی داشتیم. خصوصا در نیمه دوم. بازیکنان هجومی ما بازی را در نیمه دوم کاملا عوض کردند. بازیکنان باید از عملکردشان راضی باشند اما باید از نتیجه کسب شده ناراحت باشند. 

وی در مورد گل اولی که تیمش دریافت کرد نیز گفت:

همه بازیکنان دقیقا می دانستند که وظیفه شان چیست و باید در چه محلی حضور داشته باشند اما گاهی حریف از شما بهتر عمل می کند. آنتونیو رودیگر در جا به جایی بسیار خوب عمل کرد.

وی در مورد نحوه عملکرد پوگبا نیز گفت:

بازیکنان اشتباه می کنند. من ترجیح می دهم که روی عملکرد آن ها تمرکز کنم.خط میانی ما امروز خوب بود.

وی در نهایت وی در مورد درگیری که کنار زمین داشت گفت:

به نظرم آن حرکت یک خوشحالی بعد از گل نبود و یک حرکت ناشایست بود. من در فوتبال اشتباهاتی کرده ام و بازهم اشتباه خواهم کرد. من از چیزی دلخور نشدم. آنچه من امروز آنجام دادم، را قبلا در مادرید، پورتو و میلان هم انجام داده ام. بعد از بازی ساری از من عذر خواهی کرد و گفت به این مسئله به صورت درون باشگاهی رسیدگی خواهد کرد. سپس او( عضو کادر فنی چلسی) پیش من آمد و غذر خواهی کرد و من عذر خواهی او را پذیرفتم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم

19 سال پیش در چنین روزی و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05،‌ لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در استمفورد بریج با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود،‌ این بازی که با گل زودهنگام لوئیس گارسیا آغاز شد در نهایت با همین گل به سود شاگردان بنیتز به پایان رسید تا لیورپول راهی فینال استانبول شود.

دانلود (39.6MB)

دیگر خبرها

  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!