Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردشگری > جهانگردی - یک تم پارک در آمریکا برای روزهای هالووین، مردم را به چالشی عجیب و ترسناک دعوت می‌کند، ۳۰ ساعت در داخل تابوت بمانید تا برنده‌ی جایزه شوید! تاکنون ۶ نفر برای این چالش ثبت‌نام کردند تا ۳۰ ساعت یعنی از ساعت ۱ بعد از ظهر ۱۳ اکتبر تا ۷ بعد از ظهر روز بعد را در داخل یک تابوت بمانند.



تابوتی که در این چالش استفاده می‌شود همان ابعاد تابوت‌های متداول در آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کنندگان باید سن بالای ۱۸ سال داشته باشند و از نظر جسمی و روانی در سلامت کامل باشند تا ماندن طولانی مدت در تابوت خطری برایشان نداشته باشد. برگزار کنندگان این چالش در پارک Six Flags گفته‌اند که مواد غذایی و نوشیدنی مورد نیاز این ۳۰ ساعت را که باید در داخل همان تابوت خورده شود خودشان تامین می‌کنند.



در هر ساعت، ۶ دقیقه فرصت برای دستشویی رفتن در نظر گرفته شده و هرگونه خروج از تابوت به جز زمان تعیین شده باعث رد شدن از مسابقه می‌شود. جوایز این چالش شامل ۳۰۰ دلار، دو بلیط فصل طلایی پارک، بسته جوایز فستیوال وحشت، دو بلیط Haunted House، و دو بلیط دیگر برای ترن وحشتناک پارک است. شاید جایزه‌ی این چالش در حدی نباشد که ارزش ۳۰ ساعت تحمل کردن را داشته باشد اما به هرحال برای آمریکایی‌ها سرگرم کننده است.



پارک به داوطلبان اجازه داده است که یک نفر را برای مراقبت از دور معرفی کنند اما خود فرد باید توانایی و شجاعت تحمل تاریکی و ترس را داشته باشد. این چالش در واقع بخشی از فستیوال وحشت است که به مناسبت روز هالووین برگزار می‌شود. در این فستیوال چندین بخش ترسناک برنامه‌‌ریزی شده تا هر کسی شجاعت خود را بتواند به چالش بکشد. ثبت‌نام چالش همچنان ادامه دارد و اگر تعداد بیشتری از یک نفر بتوانند ۳۰ ساعت را به پایان برسانند، آن وقت برنده با قرعه کشی انتخاب خواهد شد.

منبع: لست سکند

2121

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری رقابت‌های جام حذفی انگلیس از ساعت ۱۸:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و کاونتری امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و کاونتری

جام حذفی انگلیس (کاونتری - منچستر یونایتد) ساعت ۱۸:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 746689

دیگر خبرها

  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است
  • این حیوان عجیب برای زنده ماندن باید در خواب هم غذا بخورد! (+عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و فولام +پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • خطر خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • بحران خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی