Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به درخواست‌های واحدهای تولیدی و صنعتی برای استفاده از طرح بخشودگی جرائم بدهی‌های معوق، اجرای این طرح تا پایان آبان‌ماه تمدید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،علی نظری شیخ‌احمد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با اشاره به اجرای اجرای طرح بخشودگی جرائم بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی اردبیل اظهار داشت: طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان از 21 مردادماه تا هشت شهریورماه امسال به واحدهای تولیدی استان ابلاغ شد تا از این فرصت در راستای تعدیل بدهی‌های خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش مهلت استفاده از این طرح برای واحدهای تولیدی در شهریورماه امسال گفت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی برای توسعه اشتغال و تولید و با توجه به درخواست‌های مکرری که از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای استفاده از این طرح دریافت شد اجرای این طرح تا پایان آبان‌ماه تمدید شده و واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی می‌توانند در این فرصت نسبت به تعدیل بدهی‌ها اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد:‌ این طرح با مساعدت و همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اجرا می‌شود که با توجه به محدودیت زمانی که برای اجرای طرح در نظر گرفته شده انتظار می‌رود واحدهای تولیدی متقاضی هر چه سریع‌تر برای استفاده از این فرصت به شرکت شهرک‌های صنعتی استان مراجعه کنند.

نظری شیخ‌احمد با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی دارای پروانه و نیز واحدهای نیمه‌تمام دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی می‌توانند از مزایای اجرای این طرح استفاده کنند، تصریح کرد: واحدهای تولیدی که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در صورت پرداخت 50 درصد اصل بدهی از 50 درصد بخشودگی و در صورت پرداخت صد درصد اصل بدهی از 70 درصد بخشودگی برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز با پرداخت 50 درصد اصل بدهی از 60 درصد بخشودگی و  در صورت پرداخت تمامی اصل بدهی از 80 درصد بخشودگی جرائم دیرکرد بدهی‌های معوق برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدیان پیش از ظهر سه شنبه در حالی که توسط امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، سهراب خان رئیس منطقه یک سازمان بازرسی استان تهران و جمعی از مدیران استانی همراهی می‌شد، از دو واحد تولیدی ناحیه صنعتی «دهک» ملارد بازدید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بخش‌های مختلف این دو واحد که تولید کننده صنایع غذایی و مکمل‌های دارویی و ورزشی بودند، را مورد بازدید و سرکشی قرار داد.

در جریان این بازدید مدیران عامل واحدهای تولیدی توضیحات پیرامون مراحل تولیدات و برخی مشکلات و مسائل پیش رو ارائه دادند.

در ادامه این بازدیدها و در جلسه‌ای که به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو واحد تولیدی برگزار شد، موارد و خواسته‌های مطرح شده از سوی مدیران این واحدهای تولیدی پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا در قالب مصوبه‌ای همراه با قید زمان اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

کد خبر 6099230

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی