Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: باید قاطعیت برخورد با افراد شرور، مجرم و کسانی که مخل امنیت هستند، وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، خداکرم نیک مرام، رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۲۸ مهر ) در آئین معارفه خود در این مسئولیت، گفت: امیدواریم که جوابگوی این مسئولیت سنگینی که رئیس دادگستری به ما داده اند، باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن بیان برخی از سیاست های دادگستری کل، اظهار داشت: به عنوان قاضی یک وظیفه اداری و یک وظیفه قضایی داریم و وظایف ما را قانون مشخص می کند.

 

نیک مرام با اشاره به اینکه متعهد می شود در این جایگاه تلاش کند تا به بهترین نحو کار به پیش برود، ادامه داد: هرچند که مستقل هستیم، اما از باب نظارت طبق سیاست های قوه قضائیه با همکاری همکاران فعالیت ها به سرانجام می رسد.

 

رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی یاسوج ابراز داشت: تلاش می کنم در حوزه دادستانی، دادسرا و تجدید نظر تعاون و همکاری وجود داشته باشد، زیرا کارها مشترک و به هم پیوسته هستند.

 

وی نسبت به ارتباط برخورد دستگاه قضا با مجرمین هم گفت: با مجرمین و کسانی که به هر طریقی اموال مردم را چپاول و امنیت را به خطر می اندازند و زمین خواران برخوردی قاطع خواهیم داشت.

 

نیک مرام تلاش و کوشش در جهت استفاده هرچه بیشتر برنامه های الکترونیکی را در دستور کار خود دانست و یادآور شد: با اشخاصی در استان و یا کشور که به مسئولین وابسته هستند و احساس می کنند در حاشیه امنی قرار دارند، برخورد قاطع انجام می دهیم.

 

این مسئول با اذعان به اینکه تابع هیچ گونه جریان و یا جناح خاصی نیست، خاطرنشان کرد: با جدیت، تلاش خود را در جهت برخورد با هرکسی و هر جایگاهی خواهیم داشت.

 

وی عنوان کرد: از رئیس کل دادگستری، دادستان، اعضای شورای تامین، اداری، نیروهای انتظامی و همه کسانی که به نحوی با دادگستری در ارتباط هستند، دست یاری به ویژه همکارانم در دادگاه ها و دادسراهای انقلاب دراز می کنیم.

 

نیک مرام با اشاره به اینکه برخی از ادارات این گونه بیان می کنند که دستگاه قضایی با آنان همکاری لازم را ندارد، تاکید کرد: ما اهل تعاون، تعامل، همیاری و همکاری هستیم و اعتقاد ما بر این است که همه ما یک مسئولیتی در گوشه ای از این نظام مقدس داریم.

 

رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بحث تفکیک قوا این گونه ایجاب می کند که مستقل باشیم و ادارات از اینکه ما تابع گروه خاص و یا کسانی که انتظار دارند نباشند، بلکه ما تعهد داریم که با متانت، درایت و تعامل با ادارات بر اساس وظیفه هایی که داریم فعالیت می کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه قاطعیت یک قاضی در رای و قلم اوست و باید برای همه جامعه الگو باشد، خاطرنشان کرد: البته باید برخورد مناسب با وکلا و قضات داشته باشد تا چهره دستگاه قضا در بین مردم مخدوش نشود.

 

نیک مرام تاکید کرد: افراد شرور، مجرم و کسانی که شغل آنها در دادگستری است از این قاعده مستثنی بوده و اعتقاد داریم، قاطعیت در برخود با این افراد باید وجود داشته باشد.

 

رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد با اشاره به تخریب های قومی و قبیله ای در استان، اظهار داشت: به بهانه های قومی، قبیله ای و طایفه ای همگدیگر را تخریب می کنیم، برعکس استان ما، سایر استان ها وقتی به استان خودشان می آیند از هر گروه و جناحی که باشند با هم هماهنگ بوده و برای پیشرفت استان خود تلاش می کنند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین علمدار کربلا کانون های مساجد مقام معظم رهبری اردبیل کربلای معلی موکب کانون های فرهنگی هنری مساجد حزب مجرمین دستگاه قضا دادگستری نظارت امنیت تخریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب

محسن رضایی با هدف وحدت در نیروهای انقلاب ضمن استقبال از دیدار با چندین گروه از تشکل‌های جدید از جمله شریان، جماران و صبح ایران با تبیین اوضاع خاص کشور، آنها را به برادری و وحدت دعوت کرد.

گزارش جلسات و دیدارها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی