Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، نایب رئیس انجمن انبوه سازان تهران، گفته است که عباس آخوندی، وزیر مستعفی راه و شهرسازی در بازار مسکن، چندان نتوانست مانور دهد زیرا آخوندی معتقد بود که باید از راه پس انداز کردن، مردم را صاحبخانه کرد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز، نامه استعفای خود را منتشر کرده که در آن خطاب به رئیس جمهوری نوشته است که در ارتباط با سیاست دخالت حداکثری دولت در بازار و روش ساماندهی امور اقتصادی به لحاظ شرایط موجود کشور نیز امکان هماهنگی ندارم و این حق شماست که وزیر همراه تری را در دولت داشته باشید!

ایرج رهبر در گفتگو با نوداقتصادی، در ارزیابی کارنامه عملی وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم و یکساله دولت دوازهم هم افزوده که آخوندی به لحاظ نظریه پردازی اطلاعات کاملی در رابطه نیازهای بخش مسکن داشت و باید دست آخوندی را باز می گذاشتند و ادامه داده که در زمینه راه، آخوندی اقدامات قابل قبولی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، آخوندی به طرح مسکن مهر اعتقادی نداشت، حال آنکه با وجود برخی ضعف‌ها مسکن مهر طرح خوبی بوده و نباید صورت مساله را پاک کرد.

رهبر، تاکید کرده که اگر در رابطه با مسکن نمی‌توان گفت که عملکرد آخوندی قابل قبول بوده، اما باید به مشکلات وزیر هم توجه کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض

بذرپاش، وزیر راه شهرسازی به که تبریز سفر کرده است، با انتقادات و اعتراضات تبریزی ها مواجه شد. در همین راستا، جواد ملکی عضو هیات امنای افتخاری اراضی فاز ۲ خاوران تبریز با اشاره به اعتراض مردم گفت: صبح امروز در جریان سفر آقای بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به تبریز ماجرای فاز ۲ خاوران را به وزیر توضیح دادیم. ایشان فرمودند امروز بعد از ظهر در جلسه استانداری راجب به این موضوع صحبت می‌کنند و قول دادند هر کاری بتوانند در راستای حل شدن مشکل ۵ هزار ۲۰۰ مالک انجام می‌دهند. منبع: خبرگزاری دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی