Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@12:33:35 GMT

آزادی 6 گروگان زن و مرد از چنگ داعش +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۴۱۹۳

آزادی 6 گروگان زن و مرد از چنگ داعش +تصاویر

رکنا: نیرو‌های سوری در عملیاتی موفق شدند گروهی از گروگان‌های گروه تروریستی داعش را در سویدا آزاد کنند.

به گزارش رکنا به نقل از خبرگزاری سانا، مقامات سوریه اعلام کردند نیروهای سوری در جریان یک عملیات موفق شدند گروهی از زنان و کودکانی را که عناصر گروه‌ تروریستی داعش، آن‌ها از روستای «الشبکی» در شرق سویدا ربوده بودند، آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عامر العشی»، استاندار سویدا، در هنگام استقبال از افراد آزاد شده گفت با توجه به دستور بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، مبنی بر تعقیب گروه‌های تروریستی، نیرو‌های مسلح و امنیتی در عمق صحرای شرقی سویدا، تروریست‌ها را تعقیب کرده در جریان عملیاتی که بیش از ۸۳ روز به طول انجامیده، شمار زیادی از آنان را از پای درآورده‌اند.

او افزود: به علت محاصره ارتش عربی سوریه گروه‌های تروریستی داعش ISIS و در جریان یک عملیات امنیتی و نظامی شش گروگان hostage آزاد شده‌اند.

استاندار سویدا همچنین اعلام کرد ارتش سوریه سایر گروگان‌ها را در آینده نزدیک آزاد خواهد کرد.

افراد آزاد شده از ارتش سوریه و همه گروه‌های مسلح و امنیتی برای آزادسازی و نجات دادن آنان از چنگ داعش و بازگردانشان به دامان خانواده قدردانی و تشکر کردند.

گروگان‌های آزاد شده با اشاره به شرایط دشوار در زمان اسارت، از اسد برای آزادی Freedom خود قدردانی کردند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دار زدن پسر جوان با دستان بسته در باغ توت کن تهران! جلادان بن سلمان با روش داعشی ها خاشقجی را سر بریدند! جشنواره دیوانه ها برگزار شد+16+تصاویر هولناک دستگیری مرد مرموز جاده های لرستان توسط سپاه ! دختر خواننده ایرانی با خاشقجی فامیل نزدیک است ! آقای بازیگرایرانی به خودکشی فکر می‌کند! این خانم خواننده جنجالی بخاطر الکل مرد! + عکس ثریا 15 ساله بود که در حرمسرای قذافی تسلیم نیت شوم شد! / جزییات تکاندهنده بی حیایی های دیکتاتور دختری همکلاسی هایش را به میهمانی وحشتناکی دعوت کرد! همخوابی چندش آور زوج جوان با سگ + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همخوابی دختر دانشجو با استاد به خاطر نمره پایان نامه ! 200 هزار تومان قیمت جنازه مرد تهرانی بود! بریدن سر خانم دکتر توسط معلم عاشق پیشه! + عکس 4 قتل فجیع پایتخت فقط در 30 دقیقه شوم! / گفتگو و عکس مشاهده آدم فضایی ها در آسمان!+فیلم قاتل اصلی محیط بان پارک ملی گلستان دستگیر شد + عکس 6 مرد با لباس زنانه در مسیر اربعین دستگیر شدند ! +عکس و فیلم فیلم لحظه متلاشی شدن ناو آمریکایی پس از حمله موشکی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه داعش ISIS گروگان hostage آزادی Freedom اخبار حوادث گروگان داعش گروهی تصاویر آزاد عکس فیلم ایران قتل محکوم شد ایرانی خانواده مرد دختران سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • آیا انسان واقعا «اختیار» دارد؟ اسپینوزا پاسخ می‌دهد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه