Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی عصر امروز (شنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس در خانه چلسی به تساوی ۲ بر ۲ بسنده کرد که تا دقیقه ۶+۹۰ با نتیجه ۲ بر یک از میهمان لندنی خود پیش بود، اما در این دقیقه راس بارکلی گل دوم آبی‌پوشان لندنی را به ثمر رساند تا شاگردان مائوریتزیو ساری از یک شکست خانگی فرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گل دوم چلسی، اما یکی از دستیاران مائوریتزیو ساری به نام مارکو ایاننی، وارد زمین شد و کنار خط و جلوی ژوزه مورینیو شادی گل معناداری کرد که به مذاق آقای خاص خوش نیامد و باعث درگیری برخی از اعضای کادرفنی و بازیکنان دو تیم شد.

ژوزه مورینیو پس از این بازی اعلام کرد که مارکو ایاننی پس از این بازی نزد وی آمده و از او بابت شادی گلش عذرخواهی کرده است. سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ همچنین به خبرنگاران خبر داد که مائوریتزیو ساری هم بابت حرکت دستیارش از وی عذرخواهی کرده و به او گفته از این پس بیشتر حواسش به کادرفنی‌اش خواهد بود.

همچنین پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی برخی هواداران چلسی شعار‌هایی علیه مورینیو، سرمربی پیشین خود سر دادند که آقای خاص با نشان دادن سه انگشت دست خود به آن‌ها به نوعی کنایه زد که سه قهرمانی خود در لیگ برتر را مدیون او هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی چلسی شادی لیگ برتر ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود

شکست کهکشانی‌ها مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، هنوز از ذهن ژوزه مورینیو پاک نشده است

طرفداری | ژوزه مورینیو اخیرا مصاحبه مفصلی با نشریه تلگراف انجام داده و راجع به موضوعات مختلفی در کارنامه مربی‌گری خود صحبت کرده‌است. آقای خاص در بخشی از این گفتگو، به دوران حضورش در رئال مادرید نیز اشاره و اذعان کرد که بدترین شب زندگی‌اش را زمانی که هدایت رئال مادرید را به عهده داشته، تجربه کرده‌است:

در فصل ۲۰۱۱/۱۲  ما بهترین تیم اروپا بودیم. قهرمان لالیگا شده بودیم و توانستیم رکورد امتیازگیری و گلزنی در طول یک فصل را بشکنیم. می خواستیم با پیروزی برابر بایرن مونیخ، به فینال برسیم و با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل فوق‌العاده خود را تکمیل کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و ما حذف شدیم. شکست مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود.

آقای خاص به کدام بازی اشاره دارد؟

به مانند فصل جاری، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی فصل ۲۰۱۱/۱۲ نیز به هم برخورد کردند. بازی رفت در مونیخ با برتری ۲-۱ میزبان به اتمام رسید و در بازی برگشت نیز همین نتیجه رقم خورد، اما این بار به سود رئال مادرید. آرین روبن با گل خود در دقیقه ۲۷، بریس کریستیانو رونالدو در دقایق ابتدایی را بی‌اثر کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی‌ها، کریستیانو رونالدو، کاکا و سرخیو راموس به شکلی عجیب ضربات خود را از دست دادند و تنها ژابی آلونسو ماموریت خود را با موفقیت انجام داد. در سمت مقابل اما با وجود ناکامی تونی کروس در گل کردن پنالتی خود، داوید آلابا، ماریو گومز و باستین شواین اشتایگر دروازه ایکر کاسیاس را باز کردند تا شاگردان یوپ هاینکس صعود شیرینی به دیدار نهایی داشته باشند.

ناراحتی مورینیو از شکست رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم