Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تنها حمایت یک ارگان به‌عنوان متولی ورزش کافی نیست و باید برای جهش ورزش، تمامی دستگاه‌ها دست‌به‌دست هم دهند، اظهار کرد: انتظار می رود مسئولان علاوه بر اندک اعتبار با حمایت موانع پیش روی ورزش خراسان شمالی را برطرف و برای رونق ورزش در استان سهمی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رحیمی افزود: گرچه نمی‌توان از شرایط اقتصادی کشور و مشکلات مالی که اکثر ادارات خراسان شمالی درگیر هستند، غافل شد اما انتظار حمایت را داریم.

رحیمی همچنین از مسئولان ورزش و جوانان شهرستان بجنورد به خاطر شروع ساخت‌وساز و تخریب ورودی مجموعه ورزشی علیدخت در شروع فصل کلاس‌های اوقات فراغت گلایه کرد.

به گفته وی فصل برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت زمان مناسبی برای ساخت‌وساز و شروع تخریب‌ها نیست و سبب شده بسیاری از ورزشکاران برای ورود به سالن با مشکل روبرو شوند و از سویی بی‌انگیزه می‌شوند.

راه اندازی رشته اسپوکس

به گفته رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی رشته اسپوکس نیز به‌تازگی راه‌اندازی شده  و در مجموعه ورزشی رزمی همراه با رشته‌های کیک بوکسینگ، او اسپرت و ساواته فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

رحیمی بابیان اینکه این هیئت با ۱۹ انجمن بدون سالن مدیریت می‌شود، اظهار کرد: برای تمرین اکثر رشته‌های ورزشی از همکاری هیئت‌هایی که دارای سالن اختصاصی هستند کمک گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: رشته سپک تاکرا با پیشینه قهرمانی قابل قبولی که دارد هم‌اکنون در سالن بدمینتون تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی در ادامه به برخی رشته‌های ورزشی نظیر راگبی، کریکت، بیس‌بال که نیاز به زمین چمن دارند و بستر تمرین آن‌ها در استان مهیا نیست اشاره کرد.

رحیمی ابراز امیدواری کرد: هیئت پر رشته انجمن‌های ورزشی با اختصاص سالن ورزشی بتواند زمینه رشد و توسعه این ورزش در استان را رقم بزند.

وی افزود: راه‌اندازی تمامی رشته‌های ورزشی در خراسان شمالی نیازمند اعتبار و بستر است و اگر این دو اصل موردتوجه قرار نگیرد هیئت‌ها با چالش روبرو می‌شوند و نمی‌توان شاهد رونق ورزش استان شد.

رحیمی با اشاره به راه اندازی سومین خانه‌دارت خراسان شمالی، گفت: برای خانه‌دارت علیدخت مبلغ پنج میلیون تومان اعتبار ماه گذشته به‌منظور توسعه این مکان هزینه شده و ۶ تخته دارت نصب‌شده است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی افزود: فضای خانه‌دارت مجموعه ورزشی علیدخت بجنورد بزرگ‌تر شده و نور موردنیاز این مجموعه ازنظر استانداردها موردتوجه قرارگرفته و هم‌زمان ۱۲ دارتر می‌توانند در شرایط یکسان به رقابت بپردازند.

وی نبود فضای فیزیکی برای استفاده از فوتبال دستی‌های خریداری‌شده هیئت را نیز از مشکلات هیئت انجمن‌های ورزشی استان دانست که سبب شده ۶ میز فوتبال دستی به دلیل نداشتن فضای مناسب در خانه‌دارت قرار گیرند.

وی تصریح کرد: برای توسعه ورزش باید تعامل با ادارات را افزایش داد و از سویی به کمک سایر ادارات نیز حساب کرد چراکه توسعه ورزشی به‌تنهایی محقق نخواهد شد و اداره ورزش تنها بخش کوچکی از تحقق این مهم را بر عهده دارد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین خانواده ورزشکاران و ادارات متعدد استان می‌توانند گام‌های مؤثری برای رونق ورزش استان بردارند.

کد خبر 4435989 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: علی رحیمی هیئت ورزشی ورزش و جوانان خراسان شمالی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد یاسوج خبرگزاری مهر مرز مهران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اعضا و مسئولان انجمن ورزش‌های همگانی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در محل سالن جلسات با رییس فدراسیون دیدار کردند.   رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری در این دیدار به اعضای این انجمن گفت: هر وقت ورزش‌های همگانی رکود داشت، فعالیت‌های ورزش کارگری هم متوقف شد. بار‌ها هم گفتم که کار کردن در ورزش همگانی دواطلبانه است و هر فردی که در این مجموعه مسئولیت می‌پذیرد؛ باید چند برابر وقت خودش را برای انجمن بگذارد. اما نهایتاً در پایان کار، حس خوبی برای اعضای انجمن باقی می‌ماند.   وی با اشاره به اینکه تمرکزم روی انجمن ورزش‌های همگانی بسیار بالاست، اظهار داشت: پیشنهاد دارم که در تمامی ظرفیت‌های استان‌ها استفاده کنید و فعالیت‌ها تداوم داشته باشد. بر همین اساس دوشنبه‌های ورزش کارگری از سر گرفته شود، چون جامعه عظیمی را در برمی‌گیرد.   در پایان این دیدار، رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری احکام بهادران به عنوان (رئیس)، عسگری (دبیر)، شکری (آموزش)، محمدی (ورزش صبحگاهی) و برادری (مسئول کمیته یوگا) را اعطا کرد.   ضمناً آقایان عسگری و شکری به عنوان دبیر و مسئول آموزش، همکاری خودشان را با انجمن ورزش‌های همگانی کارگری کشور آغاز کردند.

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است