Web Analytics Made Easy - Statcounter

وولفسبورگ میزبان بایرن مونیخ بود. 

طرفداری- تیم های وولفسبورگ و بایرن مونیخ در چارچوب مسابقات بوندس لیگا برابر یکدیگر قرار گرفتند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: بوندس لیگا 2018-2019
روز و تاریخ بازی: شنبه | 28 مهر 1397 
مکان: ورزشگاه فولکس واگن آرنا
داور: گوییدو وینکمن

گلزنان و دقایق: لواندوفسکی (30-48) و هامس رودریگز (72) برای بایرن مونیخ - وگهورست (63) برای وولفسبورگ

ترکیب دو تیم 

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، به صفحه اختصاصی این بازی در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرح بازی

بایرن مونیخ بازی را بهتر از میزبان شروع کرد. بازیکنان تیم نشان دادند فقط برای کسب پیروزی به میدان آمده اند و می دانند این برد تا چه حد در تعیین سرنوشت تیم در فصل جاری تعیین کننده است. نکته بارز بازی بایرن، سعی بازیکنان برای سرعت دادن به بازی و تصمیم گیری سریع در نقاط حساس میدان بود. در ضمن گرنابری هم با فرار های سریع خود بارها دفاع وولفسبورگ را آزار داد. شاید جدی ترین موقعیت بازی، ضربه لواندوفسکی بود که از روی خط دروازه توسط کاستیلز برگشت داده شد. بایرن بالاخره به گلی که می خواست رسید ولی حملات مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا همچنان ادامه داشت. در دقیقه 31، هامس روی پاس روبن در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما توپ با فاصله اندک از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 43، روبن بعد از برخورد با بازیکن حریف در باکس پنالتی وولفسبورگ سرنگون شد ولی داور به خاطر تمارض به او کارت زرد نشان داد. بازی در نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان رسید. 

در نیمه دوم وولفسبورگ سعی می کرد گل تساوی را به ثمر برساند اما آنها نمی توانستند از خط دفاعی بایرن عبور کرده موقعیت گل 100درصد روی دروازه نویر ایجاد کنند. بایرن گل دوم را هم زد تا بازی بیشتر به نفع آنها ادامه پیدا کند. در دقیقه 52 به نظر می رسید داور به خاطر برخورد رافینیا با بازیکن وولفسبورگ در محوطه جریمه، یک پنالتی به سود میزبان اعلام کرده اما پرچم کمک داور نشان داد قبل از رسیدن توپ به محوطه جریمه، آفساید اتفاق افتاده است. در دقیقه 56، روبن به خاطر خطا روی بازیکن حریف، کارت زرد گرفت. او که در نیمه اول هم کارت زرد گرفته بود، از زمین بازی اخراج شد. وولفسبورگ یکی از گل ها را جبران کرد. آنها روحیه گرفته بودند تا بازی را به تساوی بکشانند اما باز بایرن مونیخ بود که با هامس رودریگز به گل رسید. در دقیقه 74، ضربه دیدنی لواندوفسکی با شیرجه کاستیلز راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه 89، وگهورست در محوطه جریمه بایرن موقعیت خوبی داشت اما ضربه او با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت. 

شرح گل ها

لواندوفسکی - 30 (بایرن مونیخ): پاس در عمق دیدنی هوملس، لواندوفسکی را در موقعیت تک به تک قرار داد. مهاجم لهستانی توپ را از بین پاهای دروازه بان حریف به تور رساند. 

لواندوفسکی - 48 (بایرن مونیخ): بازیکن وولفسبورگ که قصد داشت با ضربه سر توپ را به دروازه بان تیم پاس دهد، موقعیتی فوق العاده برای لواندوفسکی آماده کرد. این مهاجم فرصت طلب توپ را قطع کرد و بعد از عبور از کاستیلز، دروازه خالی وولفسبورگ را باز کرد. 

وگهورست - 63 (وولفسبورگ): تیم میزبان یک ضدحمله سریع ترتیب داد. آنها از سمت راست یورش بردند و ارسال زمینی در حالی به وگهورست رسید که مدافعان بایرن جا مانده بودند. مهاجم وولفسبورگ با یک ضربه به طاق دروازه، اولین گل تیمش را به ثمر رساند. 

هامس رودریگز - 72 (بایرن مونیخ)

خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بایرن مونیخ و اشتوتگارت امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز بایرن مونیخ و اشتوتگارت

بوندس‌لیگا آلمان (اشتوتگارت - بایرن مونیخ) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات

کد خبر 750453

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ
  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ