Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا میرزایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به طرح تعادل بخشی و برنامه امسال در رابطه با پر کردن چاه‌های غیر مجاز آب در استان، اظهار داشت: در مجموع تعداد چاه‌های غیر مجاز استان تا قبل از قانون تعیین تکلیف چاه‌های غیر مجاز هزار و ۳۵۴ حلقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، گفت: حجم تخلیه سالانه این تعداد چاه ۳۱ میلیون متر مکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با بیان اینکه از این تعداد چاه غیر مجاز تا پایان سال گذشته ۵۴۳ حلقه پر شده است، گفت: همچنین ۸۰۲ حلقه چاه غیر مجاز دیگر باقی ماند.

میرزایی تصریح کرد: در ابتدای امسال کل تعهد آب منطقه‌ای لرستان در زمینه پر کردن چاه‌های غیر مجاز ۶۰ حلقه چاه بوده که با کمک فرمانداران و دستور استاندار و امکانات سایر دستگاه‌های اجرایی توانستیم ۶۸ حلقه چاه آب غیر مجاز را پر کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۳۴ حلقه چاه غیر مجاز آب در استان وجود دارد، ادامه داد: برنامه ما این بوده که تا پایان سال ۲۱۰ حلقه چاه غیر مجاز را پر کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با تاکید بر اینکه در استان چاه عمیق غیر مجاز نداریم و همه نیمه عمیق هستند، گفت: همچنین در استان هشت هزار حلقه چاه آب مجاز در استان وجود دارد.

انتهای پیام/م

۵۴۳ حلقه چاه آب غیر مجاز در لرستان پُر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فریبا ولی پوری با اشاره به لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها در تحقق قانون جوانی جمعیت گفت: با هدف فرهنگ‌سازی فرزندآوری در جامعه، رویداد اعطای جایزه ملی جوانی جمعیت اواخر اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: رویداد جوانی جمعیت رویدادی علمی، فرهنگی و اجتماعی ملی در حوزه جمعیت است که در رشته‌های رسانه، نخبگان، مدیران، خانواده‌ها، دستگاه‌های حاکمیتی، شرکت‌ها و موسسات حقوقی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

ولی‌پوری آخرین مهلت شرکت در این رویداد را دهم اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد آثار خود را به banovanlr@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد