Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در چارچوب رقابتهای هفته هشتم بوندس لیگای آلمان از ساعت 17 ، پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها تیم های بایرن مونیخ و دورتموند رقبای خود را شکست دادند.

تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه فولکس واگن آرنا مهمان تیم وولفسبورگ بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرت لواندوفسکی در دقایق 30 و 48 و خامس رودریگز دقیقه 72 گلهای بوارایی ها را به ثمر رساندند و تک گل میزبان را واوت وخوشت دقیقه 63 زد. همچنین آرین روبرن در دقیقه 57 از زمین بازی اخراج شد تا بایرن 10 نفره به بازی ادامه دهد.

بایرن با این پیروزی 16 امتیازی شد و با خارج شدن از بحران، در رتبه دوم قرار گرفت. وولفسبورگ بحران زده نیز با 9 امتیاز یازدهم است.

در دیگر بازی مهم، دورتموند در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا مهمان تیم اشتوتگارت بود که با چهار گل به برتری رسید. سانچو دقیقه سه، رویس 23، آلکاسر 25 و فیلیپ 85 گلهای زنبورها را در این دیدار به ثمر رساندند.

شاگردان فاوره با این پیروزی 20 امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول قرار دارند.اشتوتگارت نیز با پنج امتیاز هفدهم است.

نتایج سایر بازی‌های امشب بوندس‌لیگا به شرح زیر است:

آگزبورگ صفر - لایپزیگ صفر
بایرلورکوزن 2 - هانوفر 2
نورنبرگ یک - هوفنهایم 3

بیشتر بخوانید: استمفوردبریج پل یونایتد و مورینیو برای فرار از ناکامی/ جدال بارسای بحران زده با صدرنشین جدید لالیگا

ستاره سابق بارسلونا به دورتموند پیوست بایرن مونیخ 0 - موشن گلادباخ 3/بحران مونیخ جدی شد

انتهای پیام/

پیروزی بایرن مونیخ مقابل وولفسبورگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم

ستاره جوان باواریایی‌ها برای بازی مقابل رئال مادرید لحظه‌شماری می‌کند.

طرفداری | جمال موسیالا به تمجید از عملکرد درخشان جود بلینگام در رئال مادرید پرداخت.

کم‌تر از یک هفته دیگر تا تقابل حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو تیم پرافتخار قاره سبز پس از 6 سال با هم جدال می‌کنند و چشم خیلی از هواداران بایرن به درخشش جمال موسیالا دوخته‌ شده‌است.

جمال موسیالا، ستاره خط هافبک بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد اشتیاق و هیجان خود را برای تقابل با رئال مادرید نشان داد و به تمجید از جود بلینگام پرداخت. موسیالا در این‌باره گفت:

من بی‌صبرانه منتظر بازی با رئال مادرید و حضور در برنابئوی افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا قرار است به مصاف هم بروند. این‌ها بازی‌های بزرگی هستند.

موسیالا در ستایش جود بلینگام، هم‌تیمی سابق خود در تیم‌های پایه انگلستان گفت:

جود و من سال‌ها هم‌اتاقی بودیم و چند بار کنار هم در تیم جوانان انگلیس بازی کردیم. از آن موقع به بعد، دوستان خوبی برای هم شدیم. خوشحالم همه چیز برای او به خوبی پیش می‌رود. او اعتماد به نفس بالایی دارد و از چالش‌های بزرگ هراسی ندارد. شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نبود. معمولاً وقتی بازیکنی به تیم جدیدی می‌رود، باید خودش را با شرایط وفق دهد، اما این موضوع که اوضاع برای جود متفاوت است، من را خیلی متعجب نکرد، چون ذهنیت او را به خوبی می‌شناسم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان