Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@17:26:52 GMT

پیروزی باواریایی‌ها در شب دبل لواندوفسکی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۴۸۷۸

به گزارش ایلنا، با شروع نیمه اول بایرنی‌ها از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کردند و در صحنه‌هایی از بازی خطرناک ظاهر شدند، اما در مقابل تیم میزبان هم حملات نصفه و نیمه‌ای ترتیب داد اما زهردار نبود.  شاگردان کواچ در نهایت در یک ضد حمله خطرناک در دقیقه 30 توسط لواندوفسکی به گل اول رسید تا این نیمه با همین تگ گل به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آغاز نیمه دوم تیم میزبان آمده بود تا دروازه بایرن را باز کند اما به توفیقی دست نمی‌یافتند. در مقابل باز هم این شاگردان کواچ بودند که با دبل لواندوفسکی در دقیقه 48 بازی را 2-0 کرد. در حالی که بازی تا دقیقه 62 بازی با دو گل دنبال می‌شد این تیم میزبان بود که توسط وگورست در دقیقه 63 بازی را 2-1 کرد. اما این پایان کار نبود و باز هم باواریایی‌ها در دقیقه 71 توسط جیمز به گل سوم رسیدند. این دیدار پرگل در نهایت به سود بایرن به پایان رسید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آلمان بازی بایرن مونیخ بوندسلیگا لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و دوم لالیگای اسپانیا تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که رئال با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

شاگردان کارلو آنچلوتی که با روحیه خوب ناشی از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با عبور از منچسترسیتی و همچنین خیال راحت به دلیل اختلاف هشت امتیازی با بارسلونا رده دومی در جدول، گام به این مسابقه گذاشته بودند، خیلی زود دروازه شان باز شد و کریستنسن با ضربه سر روی ارسال کرنر گل نخست بارسا را به ثمر رساند. در دقیقه روی حرکت زیبای لوکاس وازکز داور در سوت خود به نشانه اعلام ضربه پنالتی به سود رئال مادرید دمید و وینیسوس جونیور بازی را به تساوی کشاند.

بارسا که برای زنده ماندن شانس قهرمانی اش، نیاز به پیروزی در این بازی داشت، در دقیقه ۶۹ گل دوم را هم زد. ضربه پای چپ قوس‌دار یامال با دخالت تورس همراه شد، اما لونین ابتدا آن را مهار کرد که دفع او ناقص بود و توپ مقابل پای فرمین لوپز فرود آمد تا این بازیکن کار آسانی در مقابل دروازه رئال داشته باشد. اما رئال باز هم خیلی زود کار را به تساوی کشاند و این بار وازکز روی سانتر خوب وینیسیوس گل دوم رئال را زد.

بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که در دقیقه ۹۱ جود بلینگام گل سوم را هم برای رئال به ثمر رساند تا در اولین فصلش با پیراهن رئال مادرید در هر دو دیدار رفت و برگشت ال کلاسیکو گلزنی کرده باشد.

با این پیروزی اختلاف رئال و بارسلونا در رتبه‌های اول و دوم جدول به ۱۱ امتیاز رسید و رقابت بر سر قهرمانی تقریبا به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی
  • پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی
  • پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)
  • شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!