Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا- درحکمی ازسوی آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه خداکرم نیک مرام به عنوان رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد منصوب و امروز شنبه با حضور جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.

به گزارش ایرنا، خداکرام نیک مرام پیش از این به عنوان مستشار دادگاه های تجدید نظر کهگیلویه وبویراحمد فعالیت می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین نگین تاجی که پیش از نیک مرام عهده دار این مسئولیت بود در دادسرای انتظامی قضات قوه قضائیه در تهران مشغول به کار می شود.
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد در آیین معارفه خود گفت: جلوگیری از اطاله دادرسی به ویژه در پرونده های حقوقی ، الکترونیکی کردن فرآیند رسیدگی و برخورد قاطع با مخلان امنیت عمومی از جمله رویکردها و اولویت های دستگاه قضایی در این شهرستان است.
نیک مرام اظهار داشت: دستگاه قضایی ضمن تکریم و رعایت اخلاق نسبت به شهروندان و تعامل و همراهی با سایر قوا اما در برخورد با مخلان و افراد شرور قاطع خواهد بود.
وی با بیان اینکه قضات و دستگاه قضایی وامدار هیچ شخص،گروه و جریان خاصی نیست گفت: حاشیه امنی برای هیچ شخص مخل امنیت عمومی در هر جایگاه و مقامی وجود نخواهد داشت.
حسین نگین تاجی رئیس کل پیشین دادگاه های عمومی وانقلاب بویراحمد نیز گفت: این شهرستان در زمینه الکترونیکی کردن پرونده های قضایی رتبه دوم کشوری را در سال 96 کسب کرد.
وی ابراز داشت: خروجی پرونده ها از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال قبل 6درصد افزایش داشته است.
نگین تاجی تصریح کرد: ظرف سه سال گذشته تاکنون و در راستای طرح آرشیو الکترونیکی پرونده ها، بیش از 50 هزار پرونده پالایش، اسکن و امحا شد.
بویراحمد با جمعیتی نزدیک به 290 هزار نفر بزرگترین شهرستان در میان شهرستان های هشت گانه کهگیلویه وبویراحمد است.
3016/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دادگستري توديع و معارفه كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شب شعر، شاهنامه و آواز عشایر به همراه تجلیل از هنرمندان بخش سرفاریاب شهرستان چرام پنجشنبه شب برگزار شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این ویژه برنامه ضمن تقدیر از هنرمندان شهرستان چرام و بخش سرفاریاب گفت: منطقه چرام و سرفاریاب به نسبت جمعیت بیشترین هنرمند را دارند و شاید این نشأت گرفته از تاریخ کهن این منطقه و فرهنگ اصیل مردمانی است که در این منطقه زندگی می‌کنند.

شریف اسلامی ادامه داد: همه باید قدردان این هویت و اصالت عشایری خود باشیم و برای حفظ آن تلاش کنیم، چرا که هیچ کشوری پیشرفت نکرده مگر اینکه بر پایه هویت خود رشد کرده باشد.

وی به دو تن از هنرمندان پیشکسوت این منطقه سید محمد دژند و موسی عباسی اشاره کرد و گفت: این دو هنرمند با آوا، نوا و اشعار خود بار هویت فرهنگی عشایر این منطقه را به دوش می کشند و پلی هستند که گذشته فرهنگی این دیار را به آینده وصل می‌کنند.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به تاریخ کهن شهرستان چرام و منطقه سرفاریاب «به ویژه دلی یاسیر» از عموم مردم و مسئولین خواست که قدردان زحمات و استعداد هنرمندان این منطقه بوده تا شاهد درخشش ادامه دار آنها در ادامه‌ی مسیر خود باشیم.

در پایان با حضور رئیس حوزه هنری استان از هنرمندان و پیشکسوتان فرهنگی و هنری شهرستان چرام با اهدای لوح و جایزه نقدی تجلیل شد.

کد خبر 6082272

دیگر خبرها

  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • رئیس جدید جامعه هتل، متل و هتل‌آپارتمان داران استان گلستان معرفی شد
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • فیلم «‌مصلحت»؛ برداشتی «لاکاتوش»ی از مفهوم مصلحت
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند