Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: موفق شدیم ۴۰۰هزار یورو از مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنیم.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان, محمدرضا گرشاسبی درباره توجه و پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان در خصوص حل مشکلات نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شایسته است از آقای سلطانی‌فر که در این شرایط حساس تیم پرسپولیس را حمایت کردند و با تلاش و پیگیری خود سبب شدند که بتوانیم 400 هزار یورو به عنوان بخشی از مطالبات را به بازیکنان و کادرفنی پرداخت کنیم ،تشکر ویژه داشته باشم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این شرایط حساس که قبل از بازی با السد داریم پرداخت بخشی از مطالبات به بازیکنان خارجی و کادر فنی باعث افزایش توان روحی آنها شد.

گرشاسبی تصریح کرد : امیدواریم بتوانیم در بازی برگشت هم فاتحانه میدان را ترک کنیم تا دل میلیون‌ها هوادار ایرانی را شاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به خرید اینترنتی بلیت بازی برگشت با السد قطر هم گفت: هواداران پرسپولیس یکبار دیگر عظمت و بزرگی خود را نشان دادند تا جایی که نود دقیقه بعد از باز شدن سایت فروش بلیت 250 هزار هوادار برای خرید مراجعه کردند که همین باعث خلل در سایت شد که خوشبختانه بعد از برطرف شدن همه بلیت‌ها به جز 9 هزار قطعه بلیت در طبقه دوم فروش رفته است.

وی گفت: لازم به یادآوری است پرسپولیس فردا ( یکشنبه ) 100 هزار یوروی دیگر ارز با نرخ ثانویه دریافت خواهد کرد تا مجموعاً مانند تیم استقلال تهران 500 هزار یورو ارز با نرخ ثانویه از بانک مرکزی دریافت کرده باشد.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین السد قطر پرسپولیس گرشاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!

بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

به گزارش مشرق، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال