Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند شکست ناپذیری سیتیزن‌ها در لیگ برتر برای یک هفته دیگر تمدید شد.

طرفداری- تیم‌های منچسترسیتی و برنلی از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران رو به روی هم قرار گرفتند.

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۲۰ اکتبر ۲۰۱۸ | ۲۸ مهر ۱۳۹۷ تورنمنت: لیگ برتر انگلیس | هفته نهم ورزشگاه: اتحاد داور: جان ماس گلزنان: سرخیو آگوئرو (۱۷)، برناردو سیلوا (۵۴)، فرناندینیو (۵۶)، ریاض محرز (۸۳) و لروی سانه (۹۰) برای منچسترسیتی ترکیب ابتدایی دو تیم و مروری بر جریان بازی

کارت زرد کمپانی در دقیقه یک بابت بالا آوردن بیش از حد مجاز پایش نشان داد که منچسترسیتی با توپ پر به این بازی آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۵ سانتر قشنگ محرز با ضربه آگوئرو از دهانه دروازه همراه شد اما هارت توانست توپ را به کرنر بفرستد. در دقیقه ۲۹ شوت خارج از محوطه جریمه آگوئرو بلاک شد تا در برگشت داوید سیلوا اقدام به شوتزنی کند و توپ را از بالای دروازه به بیرون بفرستد. در دقیقه ۳۴ محرز تلاش کرد تا در سمت راست فرصتی برای شوتزنی برای خود فراهم کند و در این راستا تیر نزدیک‌تر را نشانه گرفت اما ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد. سانتر دقیقه ۲+۴۵ برناردو سیلوا با ضربه سر داوید سیلوا دنبال شد تا بازی در نیمه اول با مهاری جانانه از هارت و ضربه برگشتی بی دقت آگوئرو به پایان برسد.

در دقیقه ۵۸ از نیمه دوم، انتظارها به سر رسید و کوین دی بروین بالاخره به جای برناردو سیلوا وارد زمین شد. در دقیقه ۶۲ محرز پس از دریافت توپ از دی بروین اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او به آسانی در اختیار هارت قرار گرفت. در دقیقه ۶۵ شوت آگوئرو نتوانست هارت را شکست بدهد. 

شرح گل‌ها

منچسترسیتی ۱-۰ برنلی؛ آگوئرو (۱۷): همکاری تیمی بازیکنان منچسترسیتی در سمت چپ، با پاس زمینی و عرضی داوید سیلوا از درون محوطه جریمه همراه شد تا آگوئرو در تیر دورتر کار سختی برای هدایت توپ به درون دروازه نداشته باشد.

منچسترسیتی ۲-۰ برنلی؛ برناردو سیلوا (۵۴): برخلاف عقیده سانه، اعتقادی به خطای پنالتی ندارد. در حالی که بازیکنان برنلی متوقف شده بودند، داوید سیلوا به بازی ادامه داد و برناردو پس از دریافت توپ از او، اختلاف را به عدد ۲ رساند.

منچسترسیتی ۳-۰ برنلی؛ فرناندینیو (۵۶): توپ خطرناکی توسط مدافعان برنلی به کناره‌ محوطه دفع شد ولی فرناندینیو به حریف رحم نکرد و با ضربه خود توپ را به کنج دروازه فرستاد.

منچسترسیتی ۴-۰ برنلی؛ محرز (۸۳): گل چهارم هم از راه دور به ثمر رسید؛ فرناندینیو توپ را به محرز رساند و این بازیکن الجزایری برای خودش فضا سازی کرد تا سپس با ضربه‌ای کات دار، توپ را دور از دستان هارت به تور دروازه شرابی‌ها بچسباند. 

منچسترسیتی ۵-۰ برنلی؛ سانه (۹۰)

خلاصه بازی

به زودی...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال

اوساسونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و فرصت نزدیک شدن به حریف را از دست بدهد.

آندره آلمیدا تک گل والنسیا و این بازی را در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند و پس از آن بود که تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر ناکام ماند، ولی اوساسونا این فرصت را داشت که بتواند در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده بازی را از روی پنالتی که توسط داور اعلام شده بود به تساوی بکشاند.

بودیمیر به عنوان پنالتی‌زن تیمش پشت این ضربه قرار گرفت و حرکتی انجام داد که تعجب بسیاری را به دنبال داشت و واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را هم به همراه داشت. او قصد داشت دروازه‌بان حریف را گول بزند، اما همین تصمیمش باعث اشتباه خودش در زدن ضربه شد.

قدرت این ضربه به حدی کم بود که دروازه‌بان والنسیا توانست به راحتی آن را در حالی که حتی به خط دروازه هم نرسیده بود در اختیار بگیرد و خیالش از بابت پیروزی تیمش در این بازی راحت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • برناردو سیلوا: کروس و مودریچ الگوهای من هستند