Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین ساجدی نیا عصر شنبه در در جلسه قرارگاه اربعین شهرستان مهران اظهار داشت: خوشبختانه روند تردد زوار اربعین حسینی بدون هیچ گونه مشکلی در مرزهای سه گانه کشور جریان دارد.

وی گفت: هیچ گونه موارد ناامنی تاکنون در این مرزها گزارش نشده است.

ساجدی نیا با اشاره به اینکه زائران اربعیم حسینی در امنیت کامل و بدون هیچ گونه نگرانی به زیارت اربعین حسینی در حال تردد هستند، گفت: از تمامی پلیس های تخصصی با تمامی امکانات و تجهیزات برای خدمات رسانی و تسهیل در رفت و آمد استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در مرز مهران نیز ایستگاه های پلیس و ایست و بازرسی در مسیر تردد در مسیر تردد زائران اضافه شده است.

کد خبر 4436056

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد یاسوج خبرگزاری مهر مرز مهران شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شایعاتی مبنی بر اینکه فرماندهی فراجا از سید حسین حسینی شکایت کرده و این گلر به همین دلیل امروز در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافته، مطرح شده بود که این موضوع رد شد.

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای به شرح زیر نوشته است:

«گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پليس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

تلاشِ پلیس در محیط‌هایِ ورزشی صِرفا تامینِ امنیتِ تمامیِ عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورانِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.»

دیگر خبرها

  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک