Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از قتل فجیع چهار نفر از اعضای یک خانواده در خیابان نبرد جنوبی و بازداشت قاتل خبر داد.

به گزارش تسنیم؛ سرهنگ کیوان ظهیری؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر قتل اعضای یک خانواده و بازداشت قاتل درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 10 شب 24 مهر مردی 47 ساله که چهار سال با همسرش اختلافات شدید خانوادگی داشت، به منزل شخصی خود در محدوده خیابان نبرد جنوبی مراجعه و قبل از مراجعه به منزل مقداری شیر و موز تهیه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 دختر 19 و 17 ساله این مرد در خانه بودند و پدر و مادر همسرش نیز به جهت سرزدن به نوه‌ها ،در منزل حضور داشتند که این مرد مقدار زیادی داروی خواب‌آور تهیه کرده، داخل شیرموز ریخته و دو دخترش و مادر و پدر همسر وی از این نوشیدنی مصرف کرده بودند.

همسر این مرد در خانه حضور نداشت و حدود یک هفته قبل منزل را ترک کرده بود.

دو دختر این مرد پس از نوشیدن شیرموز مشغول مطالعه شده و در نهایت برای استراحت به اتاق خوابشان رفته بودند؛ پدر و مادر همسر وی نیز در اتاق‌پذیرایی مشغول استراحت و این مرد سرگرم تماشای تلویزیون شده بود.

این مرد با اطمینان از اینکه همگی به خواب رفتند با برداشتن یک کارد آشپزخانه به بالای سر دختر بزرگ خود رفته و برای خفه‌کردن وی اقدام کرده بود که با مقاومت وی مواجه شده و در نهایت دخترش را به‌صورت فجیعی از پای درآورده بود.

قاتل سپس به سراغ دختر کوچک خود رفته و با نهایت قساوت قلب دختر کوچک را نیز کشته بود و پس از قتل دختران سراغ پدر و مادر همسرش که 79 و 70 سال سن داشته، رفته و آنها را نیز به قتل رسانده بود.

قاتل پس از وقوع این جنایات در منزل مانده و چندین ساعت بر سر اجساد دخترانش گریه کرده و در نهایت حدود ساعت سه بعد از ظهر 25 مهر ماجرا را به برادر خود اطلاع داده و با برادرش به کلانتری 132 نبرد مراجعه کردند.

با اطلاع پلیس از این ماجرا، به سرعت تیمی از ماموران کلانتری 132 نبرد به محل جنایت رفته و با اخذ دستور قضائی «در» منزل را گشوده و با اجساد غرق در خون و بی‌جان هر چهار نفر مواجه شده بودند.

قاتل در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود از این جنایت را اختلاف شدید با همسرش عنوان کرده و پدر و مادر همسرش را مقصر این حادثه دانسته است.

سرهنگ ظهیری؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: بازپرس کشیک قتل پایتخت در صحنه جرم حاضر، اقدامات اولیه انجام، قاتل بازداشت شده و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان

مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت ماه امسال، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران یکی از کلانتری‌های غرب تهران در خیابان در حال گشت‌زنی بودند که به‌صورت اتفاقی به یک مرد جوان مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ خیلی زود در بازرسی بدنی از او یک قبضه کلت‌کمری کشف شد؛ متهم در همان بازجویی‌های اولیه گفت که با این سلاح گرم مرتکب قتل دلخراشی شده است!

بدین ترتیب مرد جوان برای تحقیقات مقدماتی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و به هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: از ملایر به تهران فرار کردم؛ با همسر اختلافات بسیار شدیدی داشتم که روز حادثه طبق معمول با یکدیگر مشاجره داشتیم اما در این میان با کلت‌کمری که از قبل خریده بودم به او شلیک کردم؛ پس از این حادثه مرگبار به ترمینال رفتم و با اتوبوس به تهران آمدم اما بازداشت شدم.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در نخستین گام با استعلام‌های اولیه متوجه شدند که زن جوان در جریان این تیراندازی جان سالم برده اما روی تخت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان است که بر اساس گزارش‌های کادر درمان او حال جسمانی نامساعدی دارد و در یک قدمی مرگ قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تفهیم اتهام به دادسرای مربوطه در شهرستان ملایر اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • وقتی فناوری خاطرات را زنده می‌کند
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!