Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@22:51:05 GMT

حسن یزدانی هم به شانس مجدد رفت

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۵۱۸۶

حسن یزدانی هم به شانس مجدد رفت

نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی حریفش در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جهانی کشتی آزاد، به گروه شانس مجدد رفت.

به گزارش مشرق، مسابقات اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است که حسن یزدانی آزادکار وزن 86 کیلوگرم با پیروزی حریفش در مرحله نیمه‌نهایی، به گروه شانس مجدد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شکست حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور آمریکایی +فیلم

در این وزن یزدانی در نخستین مسابقه خود با نتیجه 11 بر 6 مغلوب دیوید تیلور از آمریکا شد که با توجه حضور حریفش در فینال، یزدانی شانس حضور در گروه شانس مجدد و کسب مدال برنز را پیدا کرد.

یزدانی که آخرین شکستش به رقابت‌های جام جهانی در سال 2017 در کرمانشاه برمی‌گشت نیز مغلوب همین تیلور آمریکایی شده بود.

به گزارش فارس، طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی، مسابقات هر وزن در 2 روز برگزار خواهد شد که رقابت‌های مقدماتی تا مشخص شدن فینالیست‌ها در روز اول و رقابت‌های شانس مجدد، رده‌بندی و فینال در روز دوم انجام خواهد شد.

مسابقات اوزان 57، 65، 79 و 92 کیلوگرم در روز یکشنبه 29 مهرماه و رقابت های 70 و 97 کیلوگرم در روز دوشنبه 30 مهرماه آغاز می شود.

زمان وزن کشی ساعت 8:30 تا 9 صبح به وقت محلی و مسابقات صبح 10:30 تا 15:30 و رقابت‌های عصر در فاصله زمانی 17 تا 21:30 انجام می‌شود. فاصله زمانی تهران با بوداپست 90 دقیقه است به طوری که ساعت 10:30 به وقت بوداپست 12 به وقت تهران است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین حسن یزدانی کشتی آزاد کشتی آزاد قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دقیق بازگشت حسن یزدانی به کشتی مشخص شد

امید شایگان که به عنوان سرپرست تیم ملی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد، درباره وضعیت فرنگی‌کاران کشورمان در بیشکک اظهار داشت: روز گذشته (۲۶ فروردین) یک گروه از بچه‌ها صبح و یک گروه هم بعدازظهر تمرینات‌شان را دنبال کردند، قرعه‌کشی هم که انجام شد، یک مقدار قرعه ۶۷ کیلوگرم دشوار بود و بقیه بچه‌ها با قرعه نسبتا مناسبی مواجه شدند. همه آماده و سرحال هستند و امیدواریم بهترین نتیجه کسب شود.

رئیس هیئت کشتی مازندران در پاسخ به این سوال که دارنده ۹ مدال کشتی المپیک و جهان (حسن یزدانی) از چه زمانی قرار است استارت تمرینات کشتی‌اش را بزند، عنوان کرد: از اول اردیبهشت تمریناتش را شروع می‎کند. او در این مدت هنوز روی تشک نیامده، اما تمرینات بدنسازی‌اش را دنبال کرده است. پیش از عید خودم او را دیدم، بعد از آن هم با هم در تماس بودیم و قرار است از اول اردیبهشت روی تشک بیاید.

شایگان درباره اینکه حسن یزدانی چه زمانی قادر به ورود به چرخه و حضور در تورنمنت بین‌المللی است؟ گفت: بستگی به نظر پزشکان و بعد از آن هم مربیان تیم ملی دارد، اما فکر می‌کنم از وقتی روی تشک آمد، بعد از یک ماه شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند. اینکه او چه زمانی و به چه مسابقه‌ای اعزام شود، بستگی به فدراسیون کشتی دارد.

شایگان درخصوص کامران قاسم‌پور نیز تاکید کرد: ما همچنان باید منتظر نتیجه مسابقات گزینشی و عملکرد امیرعلی آذرپیرا باشیم. ان‌شاءالله که آذرپیرا در همین بیشکک سهمیه را بگیرد، وگرنه کار سخت می‌شود و شاید آن وقت برای اعزام به گزینشی بعدی، بین گلیج و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود. من فکر می‌کنم همچنان همه چیز بستگی به نتیجه آذرپیرا در مسابقات گزینشی بیشکک دارد.

وی درباره مبارزه احتمالی بین حسن یزدانی -کامران قاسم‌پور برای کسب دوبنده وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی نیز تصریح کرد: هر دو کشتی‌گیر خیلی عالی هستند، من هم مثل همه همچنان دوست دارم حسن یزدانی در المپیک صاحب دوبنده ۸۶ کیلوگرم و کامران قاسم‌پور هم ملی‌پوش ۹۷ کیلوگرم باشد که هر دو نفر در ترکیب تیم اعزامی به المپیک باشند.

رئیس هیئت کشتی مازندران در پایان نیز به قهرمانی تیم ملی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب ۵ طلا و ۳ برنز اشاره کرد و گفت: از جمع ۱۰ ملی‌پوش آزادکار اعزامی به قرقیزستان، ۹ کشتی‌گیر مازندرانی بودند که ۵ نفرشان طلا و دو نفر هم برنز گرفتند. یعنی ۵۰ درصد طلا‌های کشتی قهرمانی آسیا را مازندرانی‌ها گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • یک اتفاق خوب برای کشتی ؛ حسن یزدانی به تشک بر می گردد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به میدان مشخص شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی مشخص شد
  • زمان دقیق بازگشت حسن یزدانی به کشتی مشخص شد
  • شایگان: حسن یزدانی از اول اردیبهشت به تشک کشتی برمی‌گردد
  • در سایه رقابت حسن یزدانی-قاسم‌پور؛ وفایی‌پور را به خانه نفرستید!
  • در سایه رقابت یزدانی-قاسم‌پور؛ وفایی‌پور را به خانه نفرستید!
  • پیروزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل کانادا
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل کانادا پیروز شد