Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:53:35 GMT

گمانه زنی ها از استاندار بعدی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۵۲۵۱

گمانه زنی ها از استاندار بعدی خراسان رضوی

پایگاه خبری قدس آنلاین 28 مهر در گزارشی با عنوان 'گمانه زنی ها از استاندار بعدی خراسان رضوی' نوشت: پنج گزینه توسط اصلاح طلبان برای استانداری معرفی شده که نظرات متناقض در مجمع نمایندگان استان در این باره وجود دارد.

*دیگر اخبار برجسته قدس آنلاین:
- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی: نوسان ارز زمینه ساز قاچاق گوسفند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- نماینده مردم مشهد در مجلس: مجازات مدیران بازنشسته ‌ای که ترک پست نکنند، 'حبس' است.
- شناسایی سه انبار زیرزمینی کالا در خراسان رضوی.
- مشهد در تکاپوی اربعین و دهه پایانی ماه صفر.

* پایگاه خبری صبح توس:
- وزیر دفاع: مشهد جایگاه ویژه‌ای در صنعت دفاعی دارد.
- زعفرانی ترین شهر جهان میزبان 14 تور گردشگری داخلی و خارجی.

* پایگاه خبری شهرآرا آنلاین:
- آب سد دوستی احتمالا تا سال 98 خشک می شود.
- راه اندازی قطارهای اربعین حسینی از مشهد به تهران تا کرمانشاه.
7489 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اخبار رسانه ها مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی گفت: معماران سازنده آثار تمدنی جمهوری اسلامی برای نسل‌ های آینده هستند که بی شک روح معنوی و بلند اسلام و شریعت در بناها و یادگارهای آن بروز و ظهور خواهد یافت.   یعقوبعلی نظری امروز در پیامی به مناسبت روز معمار اظهار کرد: بدون تردید معماری یکی از اساسی ترین مظاهر تمدن بشر است که برآیند ایده‌ های مهندسان معمار است.   وی افزود: روز بزرگداشت شیخ بهایی روز بزرگ مردی است که پس از گذشت قرن‌ ها، هنوز آثارش دستمایه تحقیق و پژوهش مهندسان و معماران این مرز و بوم است و در پرونده خود ایفای ارادت در این حوزه به حرم مطهر امام رضا (ع) را دارا می‌ باشد.   استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مدیون دانشمندان و مهندسان فرهیخته و خردمندی است که تمدن بزرگ اسلامی را بنا نهاده و پایه گذار مکتبی هستند که اصول و مبانی معماری در تمام دنیا از آن به عنوان الگوی خود یاد می‌ کنند.   او در این پیام آورده است: روز معمار، فرصتی است برای نگاهی ژرف به آثار و جایگاهی که در معماری گذشته داشته‌ ایم و تلاش برای موقعیتی که در معماری معاصر باید به آن دست‌ یابیم‌.   نظری اظهار کرد: اینجانب روز معمار را به همه مهندسان، فعالان و هنرمندان خلاق این عرصه علم و صنعت در استان خراسان رضوی و کشور عزیزمان، تبریک عرض نموده و از تلاش‌ های این انسان‌ های اندیشمند در پاسداشت فرهنگ و هنر سرزمین مان تجلیل می‌ کنم.   سوم اردیبهشت ماه به مناسبت گرامیداشت شیخ محمد بهائی در تقویم رسمی کشور به نام روز معمار و معماری ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه