Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@10:23:22 GMT

خبر خوش سخنگوی شورای شهر یزد به دوچرخه سواران

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۵۳۶۳

خبر خوش سخنگوی شورای شهر یزد به دوچرخه سواران

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: با راه‌اندازی پارکینگ خیابان فرخی، امکان ایجاد مسیر اختصاصی دوچرخه در این خیابان فراهم می‌شود. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محسن عباسی هرفته با اشاره به بازدید صورت گرفته از پارکینگ طبقاتی خیابان فرخی یزد اظهار داشت: این پارکینگ قرار است با ظرفیت یک هزار خودرو در سطح شهر مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته قرار بود که این پروژه در دو فاز اجرایی شود که در فاز اول نزدیک به 300 دستگاه خودرو و در فاز دوم تمام ظرفیت یک هزار دستگاه خودرو اجرایی شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه قرار بود فاز نخست این پروژه تا ابتدای مهر به پایان برسد ادامه داد: متاسفانه به قولی که در این زمینه داده شده بود عمل نشد و همچنان فاز نخست افتتاح نمی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: اجرای این پروژه می‌تواند نقش بسیار مهمی در تغییر روند رفت و آمد و تردد در خیابان فرخی یزد ایجاد کند و به عبارت دیگر زمینه تغییر در این زمینه به وسیله افتتاح پارکینگ اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله تغییراتی که در این عرصه ایجاد می‌شود، اجرای مسیرهای دوچرخه در خیابان فرخی یزد است که به این وسیله دوچرخه‌سواران می‌توانند در سطح شهر به خوبی و مناسب تردد داشته باشند.

عباسی هرفته زمان تعیین شده جدید فاز نخست این پروژه را پایان آبان ماه دانست و گفت: مسئولان مربوط به اجرای این پروژه موظف شدند که به شورای اسلامی شهر یزد نسبت به علل عدم اجرای تعهدات در زمینه افتتاح فاز نخست در زمان مقرر و همچنین صدور توبیخات لازم توضیحات لازم را ارائه کنند.

انتهای پیام/ن

R41376/P1361/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد

سخنگوی شورای اسلامی کمالشهر با تاکید بر اهمیت تسهیل تردد شهروندان از راه‌اندازی نهضت آسفالت در سطح شهر خبر داد و گفت: معابر دارای اولویت طبق بررسی صورت گرفته و مطالبات مردمی شناسایی و طرح اجرا شد.

صالح‌گلزار زیرک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به راه‌اندازی نهضت آسفالت در سطح شهر کمالشهر، اظهار کرد: مناطق دارای اولویت شناسایی و برای تسهیل تردد شهروندان ۲۰ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی افزود: اولویت فعالیت ما بهسازی معابر خاکی دارای عرض استاندارد است و تردد ماشین‌آلات عمرانی برای آسفالت‌ریزی ممکن است.

سخنگوی شورای اسلامی کمالشهر خاطرنشان کرد: قراردادهای مربوط به آسفالت دستی منعقد شده است که با اعتبار ۴۵ میلیارد توسط کارگران توزیع می‌شود، این امر با هدف لکه‌گیری در دستور کار قرار دارد.

گلزار اضافه کرد: در پی توجه به مطالبات مردمی جدول‌گذاری معابر با اعتبار ۴۵ میلیارد توسط برنده مناقصه مربوطه در حال انجام است.

وی از صرف هزینه ۱۸ میلیاردی برای انجام فعالیت پیاده‌روسازی و همسطح‌سازی شهر خبر داد و گفت: پروژه‌های عمرانی موجود در کمالشهر به سرعت در حال تکمیل بوده و برای تحقق این مهم نیز اعتبار ۱۲۰ میلیاردی هزینه شده است.

سخنگوی شورای اسلامی کمالشهر با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری کمالشهر برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در این محدوده جغرافیایی، اضافه کرد: اجرای پروژه فوق اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد نیاز دارد که با توجه به اینکه مراکزی همچون بهشت سکینه و شهرک صنعتی بهارستان در این امر دخیل هستند تلاش داریم طی تعاملات صورت گرفته بخشی از اعتبار لازم را جذب کنیم.

کد خبر 747491

دیگر خبرها

  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی
  • حضور آفرود سواران در عرصه های منابع طبیعی ممنوع می باشد
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم
  • احداث بیش از ۵۲ هزار مترمکعب مخزن آب در شهر کرمانشاه
  • افزایش ۵/۵ برابری تعداد دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد