Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@10:22:35 GMT

صنعت نفت دوباره تراکتورسازی را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۵۳۷۱

صنعت نفت دوباره تراکتورسازی را شکست داد

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حساب دو بر یک موفق شد تراکتورسازی تبریز را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، در چارچوب دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم آبادانی بود که موفق شد با حساب دو بر یک از سد مهمانش بگذرد.

مصاف دو تیم در هر دو نیمه جذاب بود و بازیکنان دو تیم فرصت‌های خوب گلزنی متعددی را در این دیدار از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول بازی را طالب ریکانی روی یک شوت از پشت محوطه جریمه تراکتورسازی در دقیقه ۱۷ به ثمر رساند و بازی با حساب یک بر صفر در نیمه اول به پایان رسید. در نیمه دوم تراکتورسازی در دقیقه ۷۴ روی پاس دیدنی دژاگه به استوکس و ضربه تمام کننده این بازیکن، موفق شد بازی را به تساوی بکشاند اما نتیجه یک بر یک پایدار نبود و در در دقیقه ۷۶ کار تاکتیکی تیم صنعت نفت و دفع ناقص توپ از سوی بازیکنان تراکتورسازی باعث شد تا رضا جبیره در دهانه دروازه تیم تراکتورسازی، براحتی صاحب توپ شود و دروازه را برای بار دوم باز کند.

در ادامه این دیدار تلاش تراکتوری‌ها برای به تساوی کشاندن بازی بی فایده بود و آنها مثل بازی جام حذفی بازهم در آبادان مقابل صنعت نفت شکست خوردند.

با این نتیجه تیم صنعت نفت آبادان با ۹ امتیاز در رده یازدهم ایستاد و تراکتورسازی هم با ۱۳ امتیاز کماکان در رده هفتم باقی ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام باشگاه صنعت نفت آبادان تيم فوتبال تراكتورسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد

ایسنا/فارس نخستین میزبانی فوتبال شیراز در سال جدید با پیروزی همراه شد. 

از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور امشب، ۸ فروردین‌ماه تیم‌های فجرسپاسی شیراز و دریا کاسپین بابل در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند. 

بازیکنان فجرسپاسی را علی غلام‌زاده، شاهین طاهرخانی، محمدعلی کاظمی، آرام عباسی، داوود رجبی، حامد بحیرایی، سعید زارع، محسن سیفی، محمدرضا فلاحیان، علی فتحی و مهدی شریفی تشکیل می‌دادند و ابوالفضل هاشمی، سیدجلال عبدی، علی خانلرزاده، امید منصوری، لطفی پور، میلاد ابطحی، ابوالفضل اذرنوشان، ابراهیم حیاتی، صالح غلامی، محمدقاسمی نژاد و مهدی مومنی نیز از ابتدا در ترکیب دریای بابل قرار گرفتند.

تیم داوری این بازی را محمدجواد عبداللهی، فرزاد ایمان نژاد، اکبر عمرانی و حمید طیب تشکیل می‌دادند. 

بازی در نیمه نخست با برتری فجری‌ها همراه بود.
در دقیقه ۱۸ ارسال کرنر داوود رجبی با ضربه سر شاهین طاهرخانی به تور دروازه سبز و سفیدپوشان مازندرانی چسبید تا میزبان به گل اول دست پیدا کند. 
داوود رجبی دقایقی پس از این گل آسیب دید و جای خود را به حمید ملکی داد. 

در دقیقه ۴۵ فجر می‌توانست به گل دوم هم دست پیدا کند اما شوت تماشایی محسن سیفی از فاصله ۲٠ متری به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

در نهایت نیمه نخست با همان یک گل به سود زردپوشان شیرازی به پایان رسید.

در نیمه دوم فجر برای زدن گل دوم تلاش زیادی کرد اما کمتر توانست به موقعیت مناسبی دست پیدا کند. در سوی مقابل، دریا توان چندانی برای یورش به دروازه فجر نداشت و فقط یکی دوبار روی ارسال از جناحین خطرساز شد اما در دقیقه ۸۸ ضربه پای چپ میلاد ابطحی از پشت محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه فجری‌ها برخورد کرد. 

در نهایت پس از ۵ دقیقه وقت تلف شده، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فجرشهید سپاسی شیراز به پایان رسید تا این تیم به نخستین پیروزی در سال ۱۴٠۳ دست پیدا کند. 

به گزارش ایسنا، در جدول رده‌بندی تیم‌های خیبر خرم‌آباد، چادرملو اردکان و فجرسپاسی شیراز در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصطفی نائیج‌پور به نفت آبادان پیوست؛ رسمی
  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال