Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور گفت: ۱.۵ درصد از بودجه‌های هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور باید صرف حوزه فرهنگی شود. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ استانها گلستان نظرات

عبدالمجید طالب تاش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرستان آزادشهر با اشاره به اعتبارات بخش فرهنگی در دانشگاه های کشور، اظهار داشت: 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد از بودجه های هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور باید صرف حوزه فرهنگی شود.

وی گفت: از 1.5 درصد بودجه های هر واحد دانشگاه های آزاد اسلامی ضمن صرف حوزه فرهنگی،  بخشی از آن نیز باید در حوزه ورزشی دانشجویان هزینه شود.

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی کشور افزود: در مواقع ضروری و خاص مانند راهیان نور،  اردوهای جهادی و غیره که نیاز به اعتبار ویژه است،  دانشگاه ها می توانند از بودجه های جاری برای این حوزه ها هزینه کنند.

وی گفت: رویکرد برنامه‌های فرهنگی ما مسجدمحور است و در این راستا باید همه پایگاه‌های دانشگاهی دارای مسجد باشند.

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی کشور اظهار داشت: مساجد دانشگاه‌ها باید از لحاظ فضا و مکان قرار گرفتن آن در دانشگاه به صورتی طراحی شود که بیشترین برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی با اولویت مسجد برگزار شود.

انتهای پیام/ن

R41471/P1361/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حامد خراسانی معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور یک‌هزار و ۴۶۸ داوطلب در دو دانشکده پزشکی و دانشکده مهارت و کارآفرینی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد روز پنج‌شنبه میزبان ۸۶۱ داوطلب در دو رشته علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی است که از این تعداد ۵۰۵ داوطلب خانم و مابقی آقا هستند.

معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: روز جمعه نیز ۶۰۷ داوطلب خانم رشته علوم تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در ماراتن کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خراسانی گفت: آزمون سراسری علوم انسانی، ریاضی و فنی و تجربی در شیفت صبح روزهای ۵ شنبه و جمعه رأس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و درب‌های حوزه‌های امتحانی رأس ۷:۳۰ بسته خواهد شد که لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از بسته شدن درهای حوزه‌های آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند؛ چراکه از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه‌های امتحانی ممانعت خواهد شد.

وی با تأکید بر داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به حوزه آزمون متذکر شد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوطه، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه، تراش، مداد پاکن و یک سنجاق یا سوزن همراه داشته باشد و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، دستگاه‌های الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و...)، ماشین حساب و یادداشت خودداری کند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر /

کد خبر: 1228228 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد