Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:37:12 GMT

پذیرش بیمارستان آموزشی درمانی سینای مراغه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۵۶۱۸

پذیرش بیمارستان آموزشی درمانی سینای مراغه آغاز شد

مراغه - ایرنا - رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه از آغاز پذیرش بیمار در بیمارستان آموزشی درمانی سینای این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایرنا، اصغر تنومند روز شنبه در بازدید از این مرکز درمانی افزود: مرکز آموزشی درمانی سینا پس از گذراندن آزمایش های استانداردسازی، آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: روند پذیرش بیمار از هفته قبل شروع شده بود که از امروز به صورت رسمی این پذیرش و ارائه خدمات درمانی برای عموم آغاز شد.
تنومند اضافه کرد: در حال حاضر بخش اورژانس بیمارستان فعال بوده و براساس برنامه و شیفت کاری، همکاران برای ارائه خدمات درمانی آماده هستند.
وی با اشاره به وضعیت آمادگی بخش های بستری این مرکز درمانی گفت: بیشتر بخش های این مرکز تجهیز و آماده شده و به تدریج بخش بستری بیمار نیز انجام خواهد شد.
وی با قدردانی از تمامی کسانی که در تکمیل این پروژه نقش داشته اند افزود: همه در راستای حل مشکلات حوزه درمان تلاش می کنیم و بی شک بهره برداری از این مرکز نقطه عطفی در حل مشکلات درمانی منطقه خواهد بود.
فاز اول بیمارستان 160 تختخوابی آموزشی درمانی سینای مراغه 19 شهریور امسال با حضور وزیر بهداشت افتتاح و مورد بهره برد اری قرار گرفته بود.
وجود بیمارستان های شهید بهشتی ، امیرالمومنین و بیمارستان سینا با مجموع بیش از 420 تخت بیمارستانی، این شهرستان را به قطب خدمات درمانی در جنوب استان تبدیل کرده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان بيمارستان سينا مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، یکی از امکانات حیاتی و بنیادین هر بیمارستان برای حفظ جان و کمک به روند بهبود بیماران گاز اکسیژن است. پایش مداوم کیفیت این گاز در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

خلوص و فشار از مهمترین پارامتر‌های اکسیژن در مراکز درمانی‌اند که باید تحت نظارت باشند. در همین راستا محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت دستگاهی شدند که میزان اکسیژن محیط را اندازه گیری می کند.

این دستگاه یک سیستم کنترل، نظارت، مدیریت و آنالایزر اکسیژن است و به منظور توزیع گاز اکسیژن سالم و بدون افت پارامتر‌ها در بیمارستان و مراکز درمانی تولید شده است.

نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی این دستگاه، هرکدام یک شاخص و پارامتر را مدیریت یا کنترل می‌کنند. به عنوان مثال یک دستگاه، خلوص و دستگاه دیگر فشار را مدیریت می‌کند. دستگاه تولیدی این شرکت علاوه بر اندازه‌گیری مصرف( فلو) گاز اکسیژن، میزان خلوص و فشار اکسیژن را نیز نظارت و مدیریت می‌کند.

کیفیت، صحت، دقت و اندازه‌گیری این محصول نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی بالاتر است و بنابر نیازسنجی تیمی مجرب از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ساخته شده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • اهمیت «پروفیلاکسی» و تامین مستمر دارو برای بیماران هموفیلی
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور