Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، وحیده علیپور مدیر گروه تربیت بدنی دانشکده سما لاهیجان و مسئول برگزاری مسابقات با بیان اینکه مسابقات این دوره در چندین رشته مختلف ازقبیل پرش سارجنت، دو استقامت، پلانک و تست چابکی از پارامترهای های مسابقات امروز برگزار شد.

علیپور با بیان اینکه در پایان این رقابت ها در در رده سنی 20 تا 25 سال مریم قاسم پور مقام اول، همچنین در رده سنی 25 تا29 سال شبنم محمدی، در رده سنی 30 تا 34 سال الهام رضازاده، در رده سنی 35تا 39 سال شیوا جمشیدی، در رده سنی 40 تا 44 سال زهرامیرزا کوچکی، همچنین در رده سنی 45 تا 49 سال روح انگیز صحرایی و در رده سنی بالای ۵۰سال، مهوش المعی به جایگاه اول این دوره از رقابت ها دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات وتلاش های ریاست دانشگاه آزادا سلامی واحد لاهیجان دکتر سیروس بیدریغ افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در دانشگاه آزاد لاهیجان، استمرار و برگزاری رقابت های متنوع ورزشی را در حوزه بانوان درجهت اعتلای ورزش جامعه با همکاری دانشگاه آزاد را خواستارمی باشیم.

211 / 167 لاهیجان سما تربیت بدنی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لاهیجان سما تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری