Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمدامین فرشی درباره طرح‌های توسعه‌ای شهرک‌های صنعتی استان گفت: طرح توسعه شهرک‌صنعتی کوثر، فاز موجود شهرک‌صنعتی اشتهارد و شهرک‌صنعتی امید البرز(اشتهارد 2) در حال پیگیری است. 

وی افزود: از ابتدای تابستان تاکنون به همت شرکت گاز و شرکت توزیع نیروی شهرستان اشتهارد، حدود 20 مگاوات نیروی برق از طریق نیروگاه های ترکیبی CH2 به ظرفیت برق شهرک اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشی یادآور شد: همچنین از ابتدای سال تاکنون در شهرک صنعتی اشتهارد، به میزان 40 لیتر بر ثانیه افزایش ظرفیت آب‌دهی داشته‌ایم و گازرسانی به تمام واحدهای صنعتی که نیاز داشته‌اند انجام شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری نیروگاه گازی البرز در این شهرستان، گفت: ظرفیت کلی این نیروگاه 5 مگاوات تولید برق است که اکنون توان تولید 4 مگاوات برق را دارد. 

فرشی با اشاره به صدور پروانه و افزایش اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد 69 پروانه بهره‌برداری با 889 نفر اشتغال مستقیم در شهرک‌صنعتی اشتهارد و تعداد 8 پروانه با 85 نفر اشتغال مستقیم در شهرک‌صنعتی کوثر صادر شده که از نظر آمار نیز 25 درصد از اشتغال شهرک‌های صنعتی استان در شهرک صنعتی اشتهارد اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اشاره به آغاز طرح توسعه 2 واحد تولیدی و صنعتی با هدف اشتغالزایی و رونق تولید شهرک صنعتی اشتهارد افزود: یکی از این واحدها در زمینه بسته‌بندی و فرآوری چای با 450 نفر اشغالزایی فعالیت دارد و در زمینی به مساحت 6 هکتار فعالیت می‌کند که طرح توسعه این واحد صنعتی با 300 فرصت شغلی جدید با اعتبارات بخش خصوصی آغاز به کار کرد. 

فرشی تصریح کرد: واحد دیگر طرح توسعه در زمینه بسته‌بندی مواد غذایی و تولیدات دارویی فعالیت دارد که به‌عنوان صادر کننده نمونه در سال‌جاری 150 شغل ایجاد کرده و اجرای طرح توسعه این واحد نیز برای 300 نفر شغل ایجاد می‌کند.

شایان ذکر است، شهرک صنعتی اشتهارد حدود 2 هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرک صنعتی اشتهارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین همدان، احمد شانیان گفت: با توجه به کریدور غرب کشور بودن استان همدان، نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در توسعه و رونق تولید و تجارت در این استان ایجاد می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان فعال کردن انجمن صنعت پخش در سطح استان را ضروری دانست و افزود: برای ساماندهی و نظام‌مند شدن و رفع مشکلات و موانع فعالان این صنف را پشتیبانی خواهیم کرد.

شانیان با اشاره به ضرورت ایجاد شهرک تخصصی پخش کالا در همدان مطرح کرد: راه‌اندازی نخستین شهرک تخصصی پخش در همدان موجب استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت‌های تجاری و تولیدی استان به ویژه در غرب کشور می‌شود و بی‌تردید اثرات مثبتی در زمینه صادرات و توسعه اقتصادی استان خواهد داشت.

مدیرکل صمت استان همدان با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان در دولت سیزدهم یادآور شد: دولت مردمی تلاش دارد رشد و تعالی بازار و اقتصاد را با مشارکت و همراهی مردم محقق کند.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • تدوین برنامه تحولی شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص عملیاتی
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند