Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه از مقام های دمکرات این کشور دعوت کرد برای مذاکره در مورد ترسیم قوانین مهاجرتی جدید، با وی تماس برقرار کنند.

به گزارش ایرنا، وی در توییتی نوشت: اگر دمکرات ها دست از کارشکنی بردارند، می توانیم در کمتر از یک ساعت، قوانین مهاجرتی جدیدی را تنظیم و در مورد آن توافق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محافظه کاران آمریکایی به شدت نگرانند که در صورت کنترل دمکرات ها بر مجلس نمایندگان در جریان انتخابات ماه آینده کنگره، ترامپ و رهبران جمهوریخواهان با دمکرات ها به توافقی سطح پایین در زمینه مهاجرت برسند.
برخی جمهوریخواهان نیز بیم دارند که ترامپ مجوز حمایت از صدها هزار مهاجر جوان مستقر در آمریکا موسوم به «رویاپردازان» را در ازای دریافت 25 میلیارد دلار بودجه لازم برای احداث دیواری در مرز آمریکا و مکزیک صادر کند.
با این همه، ترامپ در حالی که قصد دارند در تجمع هواداران جمهوریخواهان در هفته های پایانی منتهی به انتخابات میان دوره ای کنگره در ماه آینده میلادی شرکت کند، به لفاظی های خود در زمینه مهاجرت افزوده است.
رئیس جمهوری آمریکا بارها خواستار بازداشتن از ورود مهاجرانی به آمریکا شده است که از آمریکای مرکزی روانه ایالات متحده می شوند.
ترامپ به دفعات از سخنان نفرت آمیز برای زیر سوال بردن موضوع مهاجرت استفاده کرده و ضمن متهم کردن مهاجران به تلاش برای هجوم به آمریکا، گفته است که مهاجران باعث می شوند آمریکا فرهنگ خود را از دست دهد.
رئیس جمهوری آمریکا همچنین اعلام کرده است که قوانین مهاجرتی هیچ کشوری، بدتر از قوانین مهاجرتی ایالات متحده نیست.
دولت ترامپ از زمان روی کار آمدن در آمریکا، سیاست سخت گیرانه ای را در مورد مهاجران و مقوله مهاجرت به اجرا گذاشته است.
اعمال سیاستی از سوی دولت ترامپ تحت عنوان سیاست «بدون ارفاق» تا پیش از لغو شدن، منجر به جدایی شمار زیادی کودک مهاجر از خانواده هایشان در مرز مکزیک - آمریکا شد.
بسیاری از این خانواده های مهاجر در فقر شدید به سر می برند و از آسیب خشونت گروه های تبهکار و خطرات دیگر در آمریکای مرکزی به آمریکا نقل مکان می کنند.
اروپام**9109**1908

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ترامپ دمكرات ها قوانين مهاجرتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از رؤسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضائی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن