Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@04:06:26 GMT

یک مدافع بهترین گلزن استقلال در لیگ هجدهم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۵۹۳۶

یک مدافع بهترین گلزن استقلال در لیگ هجدهم

به گزارش وانانیوز،  استقلال با شکست سایپا به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد و فعلا شرایط خوبی دارد، اما هنوز مهاجمان این تیم در گلزنی راه نیفتاده‌اند و آمار خوبی ندارد.


نکته عجیب این است که در طول ۹ بازی که استقلال در این فصل در لیگ برتر برگزار کرده ۹ گل زده که ۳ گل آن را وریا غفوری وارد دروازه حریفان کرده است، بازیکنی که در پست دفاع راست و وینگر راست بازی می‌کند و چندان به دروازه حریفان نزدیک نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وریا غفوری با ۲ گل به ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر و یک گل به سایپا در هفته نهم بهترین گلزن این فصل استقلال است و موفق‌تر از سایر بازیکنان این تیم در گلزنی بوده است.

 

به جز وریا غفوری که ۳ گل برای استقلال در لیگ برتر زده است، مرتضی تبریزی، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و الهیار صیادمنش یک گل برای تیم زده‌اند و یک گل این تیم هم با گل به خودی علی عبدالله زاده وارد دروازه تراکتورسازی شده است.


البته به نظر می‌رسد شفر مثلث تهاجمی خود را پیدا کرده است و مرتضی تبریزی، صیادمنش و قائدی بازیکنانی هستند که در کنار فرشید اسماعیلی می‌توانند خط آتش استقلال را به یکی از خطرناک‌ترین خط حمله‌های لیگ برتر تبدیل کنند.


استقلال تا قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان شرایط خوبی در خط حمله نداشت، اما این تیم در دو بازی آخر خود ۴ گل زده و حالا بعد از پدیده، سپاهان، تراکتورسازی و پارس جنوبی جم بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر

در اتفاقی نادر، دی بروین با سر گلزنی کرد.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. کوین دی بروین یکی از گل های این بازی را به زیبایی با ضربه سر وارد دروازه تیم میزبان کرد.

به نقل از اوپتا؛ دی بروین اولین گل خود با ضربه سر در لیگ برتر را به ثمر رساند. دی بروین در ۲۵۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به ثبت ۶۷ گل شده بود اما او هیچ کدام از این گل ها را با ضربه سر وارد دروازه رقبا نکرده بود. این هافبک بلژیکی متخصص گلزنی با شوت های از پشت محوطه جریمه است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم