Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@12:04:47 GMT

سردرگمی دفاعی استقلال/مصدومیت یا محرومیت!!

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۶۰۱۱

سردرگمی دفاعی استقلال/مصدومیت یا محرومیت!!

به گزارش ایسکانیوز،روزبه چشمی، ستاره ملی پوش آبی پوشان پایتخت در دیدار این هفته این تیم مقابل سایپا به دلیل مصدومیت حضور نداشت و نتوانست در برد این تیم مقابل یاران دایی در زمین بازی حاضر گردد. اما با اعلام باشگاه استقلال چشمی می تواند در دیدار حساس و هفته دهم این تیم مقابل سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بهترین بازیکنان استقلال که مقابل سایپا نمایش قابل قبولی را از خود ارائه داد محمد دانشگر مدافع مرکزی و جایگزین چشمی در این دیدار بود. دانشگر در این بازی گل اول تیمش را نیز به ثمر رساند تا نتوان حضور او مقابل سپاهان در روز جمعه را نیز نادیده گرفت و شفر با دردسر شیرینی برای انتخاب ترکیب 11 نفره خود مقابل سپاهان اصفهان مواجه گردد.

حضور چشمی در پست مدافع مرکزی نیمکت نشینی منتظری و یا دانشگر آماده را به همراه خواهد داشت و از سوی دیگر حضور او در پست هافبک دفاعی، فرشید باقری و یا علی کریمی را به نیمکت تبعید خواهد کرد. پس می توان گفت وینفرد شفر برای انتخاب ترکب 11 نفره خود با مشکل روبرو خواهد بود زیرا نیمکت نشینی هرکدام از این بازیکنان برای هواداران استقلال سوال برانگیز خواهد بود.

118 / 156 استقلال چشمی ملی پوش مصدومیت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال چشمی ملی پوش مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران

به گزارش "ورزش سه"، احکام کمیته انضباطی درخصوص دیدار استقلال و آلومینیوم اعلام شد که اراکی ها باید یکی از مسابقات خانگی خود در استادیوم امام خمینی (ره) را بدون حضور تماشاگر برگزار کنند.

در این مسابقه که با حواشی هم همراه بود، تعدادی از هواداران استقلالی با استفاده از شلوغی ورزشگاه، وارد زمین مسابقه شدند و در نقش جیمی جامپ، منجر به توقف بازی شدند و البته حواشی نیز برای سیدحسین حسینی نیز پیش آمد.

در این میان، کمیته انضباطی پس از جریمه انضباطی و مالی استقلال و دو بازیکن این تیم به نام های حسینی و مرادمند، ایرالکو را نیز با جریمه و محرومیت روبرو کرده است.

طی حکم صادره، آلومینیوم باید یکی از دیدارهای خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند که این حکم پس از قطعیت دادنامه به مرحله اجرا می رسد.

بدین ترتیب اگر حکم اراکی ها قطعی شود، هواداران این تیم در بازی با فولادحق حضور در استادیوم را نخواهند داشت.

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

???? باشگاه آلومینیوم اراک:
تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه 
مستند: ماده 86
تنبیهات: 200 میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره 2069  پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

???? حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)
تخلف: رفتار غیرورزشی
مستند: ماده 64
تنبیهات: 20 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)

دیگر خبرها

  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد