Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صنایع کوچک و متوسط استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد امین فرشی در جمع خبرنگاران گفت: بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز با هدف معرفی ظرفیت‌های استان آبان‌ماه سال‌جاری در کرج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  بیش از 3 هزار و 500 واحد دارای پروانه در استان البرز وجود دارد که معرفی ظرفیت‌های تولیدی آنها مغفول مانده است. 

فرشی با اشاره به اینکه نمایشگاه استانی مذکور، گامی موثر برای عرضه ظرفیت‌های مغفول مانده صنایع کوچک و متوسط استان البرز است، تصریح کرد: 10 درصد از واحدهای نمونه صنعتی و صادراتی کشور در استان البرز فعالیت دارند و بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی استان البرز فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های صنایع کوچک و متوسط استان البرز است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به افزایش تهدیدات و اعمال تحریم‌های دشمن علیه کشورمان، ضروری است تولیدکنندگان داخل با تلاش و جدیت مضاعف و مردم کشورمان نیز با استفاده و حمایت از کالای ایرانی شرایطی فراهم آورند تا از این وضعیت عبور کرده و سربلند بیرون بیاییم.

وی با یادآوری رونمایی پوستر نمایشگاه، گفت: با حضور استاندار البرز در نشست مشترک فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال البرز در شهرک صنعتی اشتهارد، رونمایی از پوستر بزرگترین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی صنایع کوچک و متوسط استان البرز انجام شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت 4 روز در محل نمایشگاه های موقت گلستان شهر کرج از تارخ 26 الی 29 آبانماه 97 برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط میان واحدهای تولیدی، صادراتی و خریداران خارجی، جذب سرمایه‌گذار خارجی، معرفی توانمندی‌های واحدهای تولیدی و صادراتی استان البرز، کمک به بازاریابی و معرفی بازارهای صادراتی‌کشورهای همسایه از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان البرز اشتغال اقتصاد مقاومتی سرمایه صنایع کوچک راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

هاشم علایی گفت: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حمایت مالی این شرکت از حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولید کنندگان محسوب می‌شود تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

به گفته او، با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

علایی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو